Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
IKM mandag 13. Oktober (tror jeg, har uregelmessig mens og lange sykluser, har tatt utgangspunkt i siste syklus som var 35 dager).
Dette er pp2, og veldig spennende!![]()
Weee. Ja det var koseligt. Ser eg er utrolig treg her inne. Har rett og slett ikke hatt tid. Og så har eg lyst å glømme litt at eg er prøver når det går så innihampen lang tid... :-/
Blenda hvit test i dag. 10 dpo. Så har ikke så høye forventinger.
Hei Romle, du hadde IKM i går. Hvordan har det gått?![]()
Hurra. GratulererGraaaaaaaaaviiiiiiiiiiid!!!!!!![]()
GratulererGraaaaaaaaaviiiiiiiiiiid!!!!!!![]()
Gratulerer. Dette er jo en flott start på uka. Måtte vi andre komme etter...Graaaaaaaaaviiiiiiiiiiid!!!!!!![]()
Ikke mist håpet! Jeg krysser fingrene for deg og at hcg bare ikke er høyt nok enda![]()
Graaaaaaaaaviiiiiiiiiiid!!!!!!![]()
Positiv cb i morges!!! Så da kan jeg flyttes til gravid
Håper mange andre kommer etter
Gratulerer!![]()
Spent på hvordan min blir i morgen. Men frykter den er blenda
Krysser fingrene for deg! Lurer på om jeg skal teste i mårra jeg å... Har satt opp ikm søndag, men lurer på om el kanskje kom litt tidligere enn beregna... Magefølelsen er dessverre ikke så bra denne mnd heller.Spent på hvordan min blir i morgen. Men frykter den er blenda
Håper det går over all forventning både for deg og meg.Krysser fingrene for deg! Lurer på om jeg skal teste i mårra jeg å... Har satt opp ikm søndag, men lurer på om el kanskje kom litt tidligere enn beregna... Magefølelsen er dessverre ikke så bra denne mnd heller.
Grattis!Positiv cb i morges!!! Så da kan jeg flyttes til gravid
Håper mange andre kommer etter