Håper alt står bra til med både deg og lille spirenEr bare 4+5. Men etter exu i feb har skrekken satt sine spor.. Trenger bare å få bekreftet at spira ligger i livmor og ikke i egglederen igjen.. Har liksom bare en eggleder igjen..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper alt står bra til med både deg og lille spirenEr bare 4+5. Men etter exu i feb har skrekken satt sine spor.. Trenger bare å få bekreftet at spira ligger i livmor og ikke i egglederen igjen.. Har liksom bare en eggleder igjen..![]()
Hjemme..
Spist mat. Lagt barn. Farge håret..
Belønnet forsåvidt meg selv i dag med 3 topper og ett par sko!![]()
Ja. Trenger bare å få den tanken ut av hodet.. Klarer ikke slå meg til ro før jeg vetOkei. Så trist å høre at du hadde det
Veldig greit å få ul for å få bekreftet da![]()
Samme her. Spesielt rundt EL og TR, da er det helt ute av styrEg sku ønska eg hadde litt meir av damen e desverre dårlig for tia
Sent from my iPhone using BV Forum
Må vel bare mase påhehe
Takk
Hvordan gpr det med prøvinga di?![]()
En farge jeg ikke har hørt om før.. Choclate almondDet var helt sikkert velfortjent. Pleier å belønne meg selv med godteri jeghehe
Hvilken farge på håret?
Takk takkHåper alt står bra til med både deg og lille spiren![]()
Betalte 9500,- i SverigeHva ligger prisen på?
God nattPå tide å ta kvelden. Slapp og trøtt her.God natt![]()
Har du prøvd mange typer eller?
Jeg synes den med mint er så god, men aldri funnet den her i landet.
Samme her. Spesielt rundt EL og TR, da er det helt ute av styr![]()
Ja, må mase på legen!
Vel, hva skal man siVi holder nå på, haha
Ikke mange dagene uten pilla enda da![]()
En farge jeg ikke har hørt om før.. Choclate almondlitt gylden brun
Trengte litt nyttogså var det salg :-D
På tide å ta kvelden. Slapp og trøtt her.God natt![]()
Jeg har prøvd mangeNei, har vel bare prøvd 2-3 andre enn den der sutraeneine va i sverige. Og var noe kjeksbiter oppi. Fant den ikkje på nettet. Men den og va sjukt god. Den hadde de på alle bensinstasjoner
så den va lett å få tak i
Helt sinnsykt. Våkner midt på natten og er sugen på ALT. Ved enkelte anledninger har jeg bedt mannen gjemme bilnøklene så jeg ikke skal kjøre avgårde til nærmeste døgnåpne bensinstasjonJa, då kunne eg gjort ka som helst. Har nesten ikkje kontroll, nesten litt ekkelt
Skal bli masekjerring kanskje???haha
Plutselig så sitter den dasyns det skal gå på første forsøk jeg
![]()
Kom meg visst aldri i seng..Det er mulig. Trøtt selv i kveld, men jeg holder ut litt til. Lov å legge seg når man vil![]()