Skravletråd :)

Er på episode 11 på SOA nå ;)
Ahh... Den serien skulle eg gi ein ny sjanse.. for likte ikkje første episoden.. Men har rett og slett ikkje komt så langt. Men regnar med den er ganske bra då, sidan de har sett heilt til episode 11 :)

Ahh... Den serien skulle eg gi ein ny sjanse.. for likte ikkje første episoden.. Men har rett og slett ikkje komt så langt. Men regnar med den er ganske bra då, sidan de har sett heilt til episode 11 :)

Må gi det noen episoder før man gir opp ;)

Flate. Da detter jrg så lang jeg er :-P

Hehe, den har jeg ikke hørt noen si før faktisk ;)

Testa ut noen med litt hæl engang, men da knakk jeg foten :p avhengig av såler for ikke å tryne :D

Dattera til kusina mi kaller meg tante Ramle :p hahaha (var egentlig tilfeldig da)

Eg veit... Men det var så macho-mc:P Orka ikkje.. Men eg skal prøve igjen :p

Macho er tøft ;) er litt blanding inni der og da :D ikke baaare macho...

Veldig fornøyd med de ja. Også kostet de bare 199,- :p
Det var jo en kjempegod pris. Vurderer litt skoshhopping i nærmeste framtid jeg også :P

Hehe, den har jeg ikke hørt noen si før faktisk ;)

Testa ut noen med litt hæl engang, men da knakk jeg foten :p avhengig av såler for ikke å tryne :D

Dattera til kusina mi kaller meg tante Ramle :p hahaha (var egentlig tilfeldig da)

Venninnene mine driver å mobber meg.
Jeg sa en gang at jeg ikke kunne være med å bowle for de hadde bare flate bowling sko... Det har forfulgt meg siden.
Har også en kamerat som er mer feminin enn jeg noen gang kommer til å bli som hevdet at jeg var ikke født med ski på bena , men høye heler :-P

Back
Topp