ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Nei ikke helt ennåHu hei og hei hå! Stikk alle til sengs no?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ikke helt ennåHu hei og hei hå! Stikk alle til sengs no?
Ahh... Den serien skulle eg gi ein ny sjanse.. for likte ikkje første episoden.. Men har rett og slett ikkje komt så langt. Men regnar med den er ganske bra då, sidan de har sett heilt til episode 11Er på episode 11 på SOA nå![]()
Kva styrer du med sånn rett før leggetid då?Nei ikke helt ennå![]()
Så kjipt! Håper du finner noe snartJa har sett litt der og, men finner ingenting jeg vil hahar funnet stellematte i grunnen, men de er utsolgt
![]()
Ahh... Den serien skulle eg gi ein ny sjanse.. for likte ikkje første episoden.. Men har rett og slett ikkje komt så langt. Men regnar med den er ganske bra då, sidan de har sett heilt til episode 11![]()
Søta
Fine da
Hadde aldri klart å gå med de selv daher går det flatt
hehe
Eg veit... Men det var så macho-mcMå gi det noen episoder før man gir opp![]()
Så fine
Flate. Da detter jrg så lang jeg er![]()
Eg veit... Men det var så macho-mcOrka ikkje.. Men eg skal prøve igjen
![]()
Veldig fornøyd med de ja. Også kostet de bare 199,-Så fine![]()
Oh no!!!!!!Da har vi brennkopper og hånd, fot og munnsykdom i hus!
Da har vi brennkopper og hånd, fot og munnsykdom i hus!
Det var jo en kjempegod pris. Vurderer litt skoshhopping i nærmeste framtid jeg ogsåVeldig fornøyd med de ja. Også kostet de bare 199,-![]()
Hehe, den har jeg ikke hørt noen si før faktisk
Testa ut noen med litt hæl engang, men da knakk jeg fotenavhengig av såler for ikke å tryne
Dattera til kusina mi kaller meg tante Ramlehahaha (var egentlig tilfeldig da)
Det var jo en kjempegod pris. Vurderer litt skoshhopping i nærmeste framtid jeg også![]()
Ungen sover enda, nå har vi sett the Walking Dead. Sesongstart i dag.Forsvinn dumme sykdommer !!!
Har dere fått sovet litt?