Skravletråd :)

Ja, hvorfor ikke. Noen trenger å bli maset på:P

Det er helt sant. Det syns jeg og;):D

Det er sant, men føler meg jo litt som hypokonder aktig når jeg maser sånn :p haha

Men jeg har ikke vært hos legen på leeenge da pga sånt, så er vel bare å be de sjekke ;) hehe

Jadaa, du skal jo bli med meg inn i juli tenkte jeg :D
Tester du noe eller?

Helt sinnsykt. Våkner midt på natten og er sugen på ALT. Ved enkelte anledninger har jeg bedt mannen gjemme bilnøklene så jeg ikke skal kjøre avgårde til nærmeste døgnåpne bensinstasjon :P Men utenom TR og EL klarer jeg fint å beherske meg :P

Ja, eg tørr ikkje spørre unga om de kan gjøyme nøkkla :p hihi. Men så kan eg ikkje dra de med i bilen etter kl 17.00 heller. Så det hjelper på :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, eg tørr ikkje spørre unga om de kan gjøyme nøkkla :p hihi. Men så kan eg ikkje dra de med i bilen etter kl 17.00 heller. Så det hjelper på :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe :P Nei, hjelpe å ha unga da :D

Det er sant, men føler meg jo litt som hypokonder aktig når jeg maser sånn :p haha

Men jeg har ikke vært hos legen på leeenge da pga sånt, så er vel bare å be de sjekke ;) hehe

Jadaa, du skal jo bli med meg inn i juli tenkte jeg :D
Tester du noe eller?

Ja,jo...men det må du bare la være og føle!! Man må da få svar og undersøkes skikkelig. Kan ikke gå syk og i uvitenhet:)
Ja, må ta alt mulig av prøver;)

Juli høres greit ut det. Får vi sommerbarn også. Veslegutt er jo okt;)
Ikke helt enda nei, men skal jo;) Gir det litt tid først. Må få den pilla helt ut av system først:P

Ja,jo...men det må du bare la være og føle!! Man må da få svar og undersøkes skikkelig. Kan ikke gå syk og i uvitenhet:)
Ja, må ta alt mulig av prøver;)

Juli høres greit ut det. Får vi sommerbarn også. Veslegutt er jo okt;)
Ikke helt enda nei, men skal jo;) Gir det litt tid først. Må få den pilla helt ut av system først:P

Har planer om å mase litt nå faktisk ;) hehe

Oktober er jo greit det og, men må jo være kjempekoselig med sommer baby :D

Har planer om å mase litt nå faktisk ;) hehe

Oktober er jo greit det og, men må jo være kjempekoselig med sommer baby :D

Det høres bra ut;)

Jada, vært veldig bra med okt;)
Sommerbarn er sikkert fint det også. Må si jeg ikke bryr meg så mye om hvilke mnd jeg får barn i grunn;) Er sommerbarn selv da, juli har jeg bursdag;)

Hm, neeeiii...Må tide for meg å hoppe til køys. Kose dere videre;)
Nattinatt damer!:)

Det høres bra ut;)

Jada, vært veldig bra med okt;)
Sommerbarn er sikkert fint det også. Må si jeg ikke bryr meg så mye om hvilke mnd jeg får barn i grunn;) Er sommerbarn selv da, juli har jeg bursdag;)

Gjør ikke det jeg heller. Vil bare ha et bar jeg ;) syns jeg har prøvd så lenge nå...det må jeg forresten huske å snakke med legen om det og :)

Har i november selv, og funker helt fint det og :D

Hu hei og hei hå! Stikk alle til sengs no?

Heihei. Blir nok senga om ikke så lenge her og ja, men mannen satt på en episode til så ikke helt enda :p

Back
Topp