Hvor kommer han fra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor kommer han fra?
Tror ikke det finnes her på generelt. Hadde vel blitt temmelig mange til slutt. Vanskelig å lage kriterier også kanskje. Vil jo ikke ha noen troll det inne heller![]()
Ja, det går bra det ogsåFunker det med vanlig melk og da? Høres ut som en fin frokost i morgen![]()
Buskerud en plass![]()
Tror det er flere som må gjøre detHihi. Mhm. Kan gnikke den av sakte men sikkert![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det hadde vært noeVi får lære oss å trylle tror jeg![]()
Tror nok dessverre detNei, det e sant det.hadde nok blitt vanskelig
![]()
Nå lager snilleste mannen min mat til meg
Føler meg veldig heldig![]()
Ja, det går bra det også
Kan jo bruke litt havregryn for å få det litt mer mettende også![]()
Blir så imponert over at dere klarer å henge med i denne trådener jo drøssevis av nye innlegg hver gang jeg beveger meg inn her! Passer dårlig for min "må lese alle innlegg"-mani
![]()
Aldri lagd smoothieHm...blåbærmusli?hehe
Aldri lagd smoothie før jeg faktisk
Har noe musli, jorbæryoghurt, melk og bær. Kan jeg lage noe godt ut av det da?![]()
Er ikke så langt til Østfold nei, har noen venninner som bor i ØstfoldMen det er vel ikke sååå langt unna alle det da
Går fint med en dagstur fra østfold![]()
Aldri lagd smoothie
Bruker det jeg har jeg.
Høres ut som du kan få en bra smoothie med det der
Trenger ikke mye melk altså, du må bare se hvor flytende du vil ha den. Blir jo litt mer kompakt når man bruker müsli.
Ja, det får du nok helt sikkert tilMå testes ut
Skal vel klare å få til noe![]()
Hadde veldig lyst påDa har du lyst på is da. Og den er jo så god![]()
Også har de på 7elevenÅhh. Kanskje eg må se på menyspar har ikke her med oss
Så lenge selve tuppen på flasken ikke har berørt øyet burde det gå helt fintNoen som vet om jeg kan bruke samme øyedråpene som jentungen?Hun hadde betennelse forrige uke og nå har jeg fått det
Ja, det får du nok helt sikkert til![]()
Vært inne å lest på felleskatalogen nå, så ser ut til at det går braSå lenge selve tuppen på flasken ikke har berørt øyet burde det gå helt fint![]()