Ønsker alle en strålende mandag
Her må jeg være hjemme fra jobb med lillegutt...fortsatt spy på natta![]()
Takk i like måte
Håper lillegutt blir bedre snart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ønsker alle en strålende mandag
Her må jeg være hjemme fra jobb med lillegutt...fortsatt spy på natta![]()
I dag skal huleboermannen være hjemme fra jobb også. Frøkna har fått brennkopper. Jeg skal til fysio i dag og sånn. Kan ikke være alene med henne i dag. Bekkenet er ikke på plass...
Spesielt umulig å få tak i på en søndag, men desperat som jeg var satt jeg meg i bilen og kjørte 2 mil til statoil for å kjøpeSliter med den der døgnrytmen selv
![]()
Hva er du på jakt etter?Har vært på IKEA idag , skeidar , barnashus og 2 kjøpesenter ... At det ska være så vanskelig å finne det jeg er på jakt etter skjønner jeg ikke![]()
Venter tolmodig ennå.Håper legen ringer fort opp igjen![]()
Huff skal han ikke bli frisk snart da?God mandag
Jeg er fortsatt hjemme med syk lillegutt..
Venter tolmodig ennå.
Kan hende jeg må vente helt til kl 18.tar ofte tid når legen skal ringe opp igjen....
Kan hende jeg må vente helt til kl 18.
Blir så imponert over at dere klarer å henge med i denne trådener jo drøssevis av nye innlegg hver gang jeg beveger meg inn her! Passer dårlig for min "må lese alle innlegg"-mani
![]()
Ja det er kjedelig. Håper det skjer noe fortDet var lenge. Kjedelig å sitte og vente.
Hehe, orker ikke lese gjennom når det er over 1000 nye innlegg liksomEin lærer etter kvart![]()
Ja, har vist han hvordan man skal gjøre detHar du prøvd å få han til å kaste opp i do? Snuppa løper rett på badet hvis ho må kaste opp. Har gjort det så mange ganger når ho har vært tett og kaster opp når ho hoster.
Takk for det, håper jeg ogsåTakk i like måte
Håper lillegutt blir bedre snart.
Hva leter du etter da??Har vært på IKEA idag , skeidar , barnashus og 2 kjøpesenter ... At det ska være så vanskelig å finne det jeg er på jakt etter skjønner jeg ikke![]()
Jo, det hadde jo vært fintHuff skal han ikke bli frisk snart da?