Skravletråd :)

Håper dere får en bra natt :(
Ser dårlig ut for formen her. Blir nok lege i morgen, da jeg i tillegg har fått øyebetennelse :/

Æsj. Syns det er så mange som er syke om dagen :(

Vi sku hatt sånn skjult gruppe :p så vi kunne delt bilder. :p tørr ikke legge ut her i frykt for at bf skal se de og bruke det mot meg :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe...han skjønner nok ikke hva som skjer engang, alt kommer i senga hver gang:p
Så det er full rundvask av seng, gulv, skifting av sengetøy og dusj av gutten...hver natt:oops: begynner å bli lei, ja...og trøtt..:rolleyes:
Huff! Tydeligvis juni 12 gutten? Huff! Dette er slitsomt altså og siden han er så liten er det jo faktisk like synd på deg. Håper det snart gir seg. Jeg hadde blitt sprø!

Alt så bare fint ut, har gått opp 10 kg til sammen. Fikk også en brosjyre på vaksinasjonsprogrammet, siden jeg spurte om rotavaksinen. Også spurte jeg henne om hun anbefalte at jeg skulle ta den influensavaksinen og det mente hun jeg ikke trengte.
Hvordan gikk det hos fysio? Eller har du ikke vært der enda kanskje?
Må få oppdatering på hvordan det går til jm i morgen :)
Gikk fint hos fysio. Det samme hver gang. Først trening, så behandling og til slutt varmepute på de vondeste stedene.
Flott at du fikk fin info i dag. Oppdaterer dagboka i morgen etter timen:D

Hm spennende...hvordan forhold har du av hver da? :)
Hadde en mix av frossen bær som var 150 g, 1 lite beger yoghurt, litt mandelmelk og en dæsj med honning :)

Vi sku hatt sånn skjult gruppe :p så vi kunne delt bilder. :p tørr ikke legge ut her i frykt for at bf skal se de og bruke det mot meg :p

Ja, det hadde vært gøy:D
Jeg vil heller ikke legge ut bilder her :/

ImageUploadedByBV Forum1413223706.299218.jpg
Eg skjønne ikkje ka han seie. Haha

Hadde en mix av frossen bær som var 150 g, 1 lite beger yoghurt, litt mandelmelk og en dæsj med honning :)

Funker det med vanlig melk og da? Høres ut som en fin frokost i morgen :)

Finnes det sånn skjult skravlegruppe kanskje? :p eller e det lov å lage :D

Tror ikke det finnes her på generelt. Hadde vel blitt temmelig mange til slutt. Vanskelig å lage kriterier også kanskje. Vil jo ikke ha noen troll det inne heller:p

Back
Topp