Ja de var det, derfor måtte jeg vise dere deHaha...de var skikkelig kule![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de var det, derfor måtte jeg vise dere deHaha...de var skikkelig kule![]()
Jeg er her jeg
Men enig med dere om at det har lagt seg en demper på tråden det som skjedde...![]()
Håper dere får en bra natt
Ser dårlig ut for formen her. Blir nok lege i morgen, da jeg i tillegg har fått øyebetennelse :/
Tror ikke detEr det ingen i nærheten ?
![]()
Huff! Tydeligvis juni 12 gutten? Huff! Dette er slitsomt altså og siden han er så liten er det jo faktisk like synd på deg. Håper det snart gir seg. Jeg hadde blitt sprø!Hehe...han skjønner nok ikke hva som skjer engang, alt kommer i senga hver gang
Så det er full rundvask av seng, gulv, skifting av sengetøy og dusj av gutten...hver nattbegynner å bli lei, ja...og trøtt..
![]()
Gikk fint hos fysio. Det samme hver gang. Først trening, så behandling og til slutt varmepute på de vondeste stedene.Alt så bare fint ut, har gått opp 10 kg til sammen. Fikk også en brosjyre på vaksinasjonsprogrammet, siden jeg spurte om rotavaksinen. Også spurte jeg henne om hun anbefalte at jeg skulle ta den influensavaksinen og det mente hun jeg ikke trengte.
Hvordan gikk det hos fysio? Eller har du ikke vært der enda kanskje?
Må få oppdatering på hvordan det går til jm i morgen![]()
Tror ikke det
Hadde en mix av frossen bær som var 150 g, 1 lite beger yoghurt, litt mandelmelk og en dæsj med honningHm spennende...hvordan forhold har du av hver da?![]()
Ja, jeg klager ikke på detGodt det og da![]()
Ja, det hadde vært gøyVi sku hatt sånn skjult gruppeså vi kunne delt bilder.
tørr ikke legge ut her i frykt for at bf skal se de og bruke det mot meg
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det har vært veldig mye sykdom her i huset i høst i alle fallÆsj. Syns det er så mange som er syke om dagen![]()
Ja, det hadde vært gøy
Jeg vil heller ikke legge ut bilder her :/
Buskerud en plassHvor bor du da?
Det må vi vaske sirupen av fingrene førstMen no skal vi ha den opp igjen sånn som den var 2, 3 , 4 okt osv![]()
![]()
Hadde en mix av frossen bær som var 150 g, 1 lite beger yoghurt, litt mandelmelk og en dæsj med honning![]()
Det må vi vaske sirupen av fingrene først![]()
![]()
Tror ikke det finnes her på generelt. Hadde vel blitt temmelig mange til slutt. Vanskelig å lage kriterier også kanskje. Vil jo ikke ha noen troll det inne hellerFinnes det sånn skjult skravlegruppe kanskje?eller e det lov å lage
![]()
Ja, det har vært veldig mye sykdom her i huset i høst i alle fall![]()