Jeg bare tenker og planlegge slike dager i hodet mittFlink du er å tenke så langt frem![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bare tenker og planlegge slike dager i hodet mittFlink du er å tenke så langt frem![]()
Jeg begynner og planlegge 17 mai antrekk, haha. Huff
Så koseligDersom den lille i magen er en gutt så skal den bruke den samme matros dressen gutten brukte på sin første 17. mai...
Fordelen med å få flere barn i samme månedSå koselig![]()
Det er kjedelig :/Har i grunn null peiling. De er så vanskelige
Så gøyMormoren min har spart på alle strikkehefter etter jeg var nyfødt og tatt de frem nå, fy søren og mye nydelig det er ♡
Det har jeg planlagt lengeJeg begynner og planlegge 17 mai antrekk, haha. Huff
Koselig daDersom den lille i magen er en gutt så skal den bruke den samme matros dressen gutten brukte på sin første 17. mai...
Hun holder på og strikke hentesett, er veldig mye fine kjoler her fra før men hun skal strikke noen tilSå gøyskal hun strikke noe for deg?
kommer jo an på hvor store de er , men 80 er jo 1 år.Koselig da
Blir kanskje en matrosdress her også, har fått en men den er i str 80. Litt usikker på hvor gamle de er når de bruker 80?
Bunad til 2016 har viDet har jeg planlagt lengeiallefall for 17.mai 2016, vil at svigermor skal strikke en bunad til han
![]()
Yes men nå tror jeg at jeg vet hva det blir.Det er kjedelig :/
Koselig da
Blir kanskje en matrosdress her også, har fått en men den er i str 80. Litt usikker på hvor gamle de er når de bruker 80?
Ja, da har du endel klærFordelen med å få flere barn i samme måned![]()
Det er eldste som er mars barn, og noe av det han hadde er blitt utslitt av frøkna...Ja, da har du endel klær![]()
Ja, det kan hende. Her fikk svigermor to veldig små barn mens nr var ikke veldig litenDet er eldste som er mars barn, og noe av det han hadde er blitt utslitt av frøkna...
Har ikke gått gjennom enda, og dessuten kan den i magen være av en helt annen størrelse som han
Ja, det kan hende. Her fikk svigermor to veldig små barn mens nr var ikke veldig liten![]()
Gjør nåNoen som ser på fødeavdelingen på FEM?![]()
Heldig du erHun holder på og strikke hentesett, er veldig mye fine kjoler her fra før men hun skal strikke noen til![]()