Skravletråd :)

Skal ha masse bilder i trappen jeg også, men aner ikke hvordan jeg skal henge de?!:p
Har du noen plan/system??
Eg har hengt på ei lang rekke oppover, i sånn passe høgde til at ho kan sjå og peike på dei når me går opp og ned:-) Ikkje så voldsomt system akkurat, men er jo berre laminerte bilder festa med sånn tyggegummiting, så kan flytte på det når som helst :p

Haha, tjaaa...si det...kjenner ikke alle mannfolktyper jeg:PMen er nå bare positivt da. Men som sagt ble jeg jo overrasket, så ikke hverdagskost her akkurat. Mulig at har snappet om tips en plass, haha
Hehe...han har nok smuglest KK eller DetNye tenker jeg:p
Uansett veldig koselig! Piffer opp hverdagen litt:D

Gjer ikkje det... Men tenkte å begynne på ei ny.. Forslag? :D (Har sett orange is the new black, dexter og suits i alle fall)
Hva med sons of anarchy da? Den ser vi nå:D

Hehe...han har nok smuglest KK eller DetNye tenker jeg:p
Uansett veldig koselig! Piffer opp hverdagen litt:D

Haha, ja...Mulig det. Har flere blader liggende her så:P
Det gjør det uten tvil. Og jeg gleder meg til hotell;)

Eg har hengt på ei lang rekke oppover, i sånn passe høgde til at ho kan sjå og peike på dei når me går opp og ned:-) Ikkje så voldsomt system akkurat, men er jo berre laminerte bilder festa med sånn tyggegummiting, så kan flytte på det når som helst :p
Det er jo genialt å kunne flytte på dem:D
Har bare bilder i ramme eller lerret her, og da må jeg jo spikre dem opp.. kjipt å angre på plassering da liksom:p

Henger ikke helt med på når det er oppdatering for tida. Er godt du får det ut for oss, fortsatt trygt plassert :p ;)

Henger litt etter her eg og. :p Har vært noen hektiske dager :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Den såg eg ei halv episode av, men gav litt opp.. Men kanskje eg skal gi den ein sjanse til :D
Ja, det burde du virkelig:)
Var litt skeptisk i starten selv, men nå er jeg hekta:)

Back
Topp