Hvor er du fra da?i Bergen er det ikke akkurat mangel på fjell
Har også ett fjell nesten rett bak huset, så pleier å bruke det mye![]()
Så heldig da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor er du fra da?i Bergen er det ikke akkurat mangel på fjell
Har også ett fjell nesten rett bak huset, så pleier å bruke det mye![]()
Ja er jo litt luksusSå heldig daSkulle ønske jeg hadde litt mer turmuligheter nå, men midt i en by så er det mangelvare. Er fra valdres.
Trur det må bli noe tv titting her også. Spist taco så jeg kan rulle ned bakkene her...Hihi. Eg har no vært innom med en oppdatering i ny og ne![]()
Her skal snart ungene i seng så eg kan skravle og se tv![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja er jo litt luksusspesielt når en er glad i naturen .
![]()
Ja min liker det ogsåDet er deilig for ungene også og være med på turer. Mine elsker å være ute.
Pleier å være dårlig med det i helgeneEr det virkelig ikkje noko interessant å sjå på fjernsynet på ein fredag kveld??
Det er veldig bra i alle fallFormen min er fortsatt på topp
Heldigvis!!
Hva med nytt på nytt da?Er det virkelig ikkje noko interessant å sjå på fjernsynet på ein fredag kveld??
Pleier å være dårlig med det i helgene![]()
Det kan jo til tider vere morsomt. Når går det? (Heilt ute av programtider og såntHva med nytt på nytt da?
Det hender seg det er braDet kan jo til tider vere morsomt. Når går det? (Heilt ute av programtider og sånt)
Åja, men det er jo leeenge til. Her sitt eg klar med godisen og fjernkontrollenDet hender seg det er brabegynner 20.55
![]()
Ja, det er en stund til endaÅja, men det er jo leeenge til. Her sitt eg klar med godisen og fjernkontrollen![]()
Gjer ikkje det... Men tenkte å begynne på ei ny.. Forslag?Ja, det er en stund til enda
Følger ikke med på noe serie for tida? Rekker en episode først i alle fall![]()
Ja, hvilken mann gjør egentlig det??
Ikke min...![]()
Gikk fint. Begynte å bli litt småkvalm på enden. ;-)Nå vet jeg jo ikke hvordan resten ser ut, men med to kjekke foreldre så kan det jo ikke slå feil uansett
Hvordan gikk båtturen hjem?
Orker ikke å lese igjennom alt dere har skrevet
Men hei igjen alle sammenhar dere gjort noe gøy idag?
![]()
Jeg vurderer viaplay etterpåLenge sidan eg har hatt "fri" til TV-kveld på ein fredag, så tenkte ikkje på at programutvalget var så dårlig.. Jaja.. Kanskje eg får ty til Netflix då... Styrer med du då?
![]()
Høres ut som en kjekk fredagBlir en del å lese gjennom ja![]()
Vi har vært ute å lekt i regnet i dag, kjempe koselig. Ellers fått bakt både kake,brød og knekkebrød. Veslegutt sover søtt og er nybadet. Mannen er med kompiser, så jeg koser meg med litt snop og er klar for idol![]()