Skravletråd :)

Er det virkelig ikkje noko interessant å sjå på fjernsynet på ein fredag kveld??

Pleier å være dårlig med det i helgene :(
:( Lenge sidan eg har hatt "fri" til TV-kveld på ein fredag, så tenkte ikkje på at programutvalget var så dårlig.. Jaja.. Kanskje eg får ty til Netflix då... Styrer med du då? :)

Åja, men det er jo leeenge til. Her sitt eg klar med godisen og fjernkontrollen :P
Ja, det er en stund til enda:p
Følger ikke med på noe serie for tida? Rekker en episode først i alle fall:)

Ja, det er en stund til enda:p
Følger ikke med på noe serie for tida? Rekker en episode først i alle fall:)
Gjer ikkje det... Men tenkte å begynne på ei ny.. Forslag? :D (Har sett orange is the new black, dexter og suits i alle fall)

Ja, hvilken mann gjør egentlig det??:p
Ikke min...:rolleyes:

Haha, tjaaa...si det...kjenner ikke alle mannfolktyper jeg:PMen er nå bare positivt da. Men som sagt ble jeg jo overrasket, så ikke hverdagskost her akkurat. Mulig at har snappet om tips en plass, haha

Nå vet jeg jo ikke hvordan resten ser ut, men med to kjekke foreldre så kan det jo ikke slå feil uansett :)

Hvordan gikk båtturen hjem?
Gikk fint. Begynte å bli litt småkvalm på enden. ;-)

Orker ikke å lese igjennom alt dere har skrevet :p

Men hei igjen alle sammen :) har dere gjort noe gøy idag? :)

Blir en del å lese gjennom ja:P

Vi har vært ute å lekt i regnet i dag, kjempe koselig. Ellers fått bakt både kake,brød og knekkebrød. Veslegutt sover søtt og er nybadet. Mannen er med kompiser, så jeg koser meg med litt snop og er klar for idol;)

:( Lenge sidan eg har hatt "fri" til TV-kveld på ein fredag, så tenkte ikkje på at programutvalget var så dårlig.. Jaja.. Kanskje eg får ty til Netflix då... Styrer med du då? :)
Jeg vurderer viaplay etterpå :) nå er jeg ute med hunden ;) ellers så nyter jeg at mann og barn er på hyttetur i helgen :) strikker og spiser sjokolade ;)

Blir en del å lese gjennom ja:P

Vi har vært ute å lekt i regnet i dag, kjempe koselig. Ellers fått bakt både kake,brød og knekkebrød. Veslegutt sover søtt og er nybadet. Mannen er med kompiser, så jeg koser meg med litt snop og er klar for idol;)
Høres ut som en kjekk fredag :D godt vi er flere som koser oss med snop :D

Back
Topp