Høres ut som en kjekk fredaggodt vi er flere som koser oss med snop
![]()
Veldig kjekk ja
Hva har du gjort på selv da?
Her går det i smågodt fra candyking
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som en kjekk fredaggodt vi er flere som koser oss med snop
![]()
Så deilig dåJeg vurderer viaplay etterpånå er jeg ute med hunden
ellers så nyter jeg at mann og barn er på hyttetur i helgen
strikker og spiser sjokolade
![]()
Eg joinar den klubbenHøres ut som en kjekk fredaggodt vi er flere som koser oss med snop
![]()
Har hatt besøk av min søster og to av hennes barn ,så har jeg kjørt jenten min og svigermor til båten i byn, så de kunne reise ut på hytten til svigerfar og mannen . Etter det har eg bare vært på tur med hunden og strikketVeldig kjekk ja
Hva har du gjort på selv da?
Her går det i smågodt fra candyking![]()
Har hatt besøk av min søster og to av hennes barn ,så har jeg kjørt jenten min og svigermor til båten i byn, så de kunne reise ut på hytten til svigerfar og mannen . Etter det har eg bare vært på tur med hunden og strikket![]()
Så deilig dåGodt å ha litt tid for seg sjølv av og til
Har prøvd meg på strikking eg og, men det gikk så utrulig seint... trur eg skal prøve på hekling i staden... Men sjokoladen er eg heilt med på
![]()
Eg joinar den klubbenHalv pris på smågodt på lokalbutikken i dag
![]()
Har en cavalier king Charles spaniel på 11 mndHøres ut som en kjekk dag det også![]()
Hva hund har dere?![]()
Og hva holder du på å strikke?![]()
Syprosjekt hørtes spennande ut då! Kva skal du sy? Og syr du mykje?Hehe ja det går litt tregt med strikking. Nå er jeg på sluttinnspurten på det jeg holder på med. Så imorgen begynner jeg vel på ett syprosjekt . Hekling går litt fortere enn strikking ja.
Snop på tilbud er litt skummelt![]()
Har en cavalier king Charles spaniel på 11 mnd
Prøver meg på en mariusdress. Håper resultatet blir bra, men første gang jeg skal klippe i ett strikketøy![]()
![]()
Nei jeg er ikke så god venn med symaskinen ennåSyprosjekt hørtes spennande ut då! Kva skal du sy? Og syr du mykje?Har lyst å kjøpe meg symaskin eg. Og lære meg det skikkelig
Og tilbud på snop ja.. SKikkelig farlig. Men veldig kjekt![]()
Hund er herlig å haOkeiJeg har også lyst på hund
![]()
Åh, mariusmønster er såå fint![]()
Lykke til med klippingen![]()
Klart jeg kan, søte duHeisann![]()
Kanskje du kan holde meg med selskap![]()
Åååh det så digg ut... Hadde helt glemt Kina! De er så godeVis vedlegget 82447nå koser vi oss![]()
Skal ha masse bilder i trappen jeg også, men aner ikke hvordan jeg skal henge de?!Her er trulta i seng, og mannen fortsatt bortreist. Så heime aleine-fest i dag igjenakkurat no har eg printa ut og laminert bilder av heile familien/halve slekta, så eg tenkte å henge i trappeoppgangen, så lisja kan kike på på veg opp og ned trappa
når det er gjort blir det vel å kollapse i sofaen her og
![]()
Hund er herlig å hahun er så skjønn atte .
Takk, trenger det![]()
Takk for detHåper han slipper det i natt. Og får sovet hele nattenfortsatt god bedring til han.
![]()
Er jo ikkje verst berre det!Nei jeg er ikke så god venn med symaskinen ennåså foreløpig blir det bare babynest jeg syr
![]()