Skravletråd :)

Jeg vurderer viaplay etterpå :) nå er jeg ute med hunden ;) ellers så nyter jeg at mann og barn er på hyttetur i helgen :) strikker og spiser sjokolade ;)
Så deilig då :) Godt å ha litt tid for seg sjølv av og til :D Har prøvd meg på strikking eg og, men det gikk så utrulig seint... trur eg skal prøve på hekling i staden... Men sjokoladen er eg heilt med på :D

Veldig kjekk ja:)
Hva har du gjort på selv da?
Her går det i smågodt fra candyking;)
Har hatt besøk av min søster og to av hennes barn ,så har jeg kjørt jenten min og svigermor til båten i byn, så de kunne reise ut på hytten til svigerfar og mannen . Etter det har eg bare vært på tur med hunden og strikket :)

Har hatt besøk av min søster og to av hennes barn ,så har jeg kjørt jenten min og svigermor til båten i byn, så de kunne reise ut på hytten til svigerfar og mannen . Etter det har eg bare vært på tur med hunden og strikket :)

Høres ut som en kjekk dag det også;)
Hva hund har dere?:)
Og hva holder du på å strikke?:)

Så deilig då :) Godt å ha litt tid for seg sjølv av og til :D Har prøvd meg på strikking eg og, men det gikk så utrulig seint... trur eg skal prøve på hekling i staden... Men sjokoladen er eg heilt med på :D
Eg joinar den klubben :D Halv pris på smågodt på lokalbutikken i dag :P

Hehe ja det går litt tregt med strikking. Nå er jeg på sluttinnspurten på det jeg holder på med. Så imorgen begynner jeg vel på ett syprosjekt . Hekling går litt fortere enn strikking ja. :)

Snop på tilbud er litt skummelt ;)

Hehe ja det går litt tregt med strikking. Nå er jeg på sluttinnspurten på det jeg holder på med. Så imorgen begynner jeg vel på ett syprosjekt . Hekling går litt fortere enn strikking ja. :)

Snop på tilbud er litt skummelt ;)
Syprosjekt hørtes spennande ut då! Kva skal du sy? Og syr du mykje? :) Har lyst å kjøpe meg symaskin eg. Og lære meg det skikkelig :)

Og tilbud på snop ja.. SKikkelig farlig. Men veldig kjekt :D

Har en cavalier king Charles spaniel på 11 mnd :)

Prøver meg på en mariusdress. Håper resultatet blir bra, men første gang jeg skal klippe i ett strikketøy :eek: :oops:

Okei:) Jeg har også lyst på hund:D

Åh, mariusmønster er såå fint:)
Lykke til med klippingen;)

Oppdatering litt seint IGJEN :p ImageUploadedByBV Forum1412965811.642095.jpgImageUploadedByBV Forum1412965818.676798.jpgImageUploadedByBV Forum1412965826.744947.jpgImageUploadedByBV Forum1412965836.058783.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er trulta i seng, og mannen fortsatt bortreist. Så heime aleine-fest i dag igjen:p akkurat no har eg printa ut og laminert bilder av heile familien/halve slekta, så eg tenkte å henge i trappeoppgangen, så lisja kan kike på på veg opp og ned trappa:-) når det er gjort blir det vel å kollapse i sofaen her og:D
Skal ha masse bilder i trappen jeg også, men aner ikke hvordan jeg skal henge de?!:p
Har du noen plan/system??

Back
Topp