Supert. Har sendt den på pm også.Tusen takkSå snill du er!
Straks alle barna er friske så skal jeg bake!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Supert. Har sendt den på pm også.Tusen takkSå snill du er!
Straks alle barna er friske så skal jeg bake!!
Ooops...Haha![]()
Men troll får ikke sprekker om dem drikker litt sjølfanga vin før de går ut i sola![]()
Ja, vi skar av kanten rundt for at den skulle bli fin også delte vi de tynne stripene. Men 1 åringen får ikkeHehe...ja det gjør man helt sikkert
Har 4 åringen fått smake da??
Nei... men nå er jeg på tur til å gjøre det igjen. Var tom for mat hjemme. Giddet ikke spise pålegg bare for å slukke sultenmå se om jeg finner noe lurt til middag også.
Haha![]()
Men troll får ikke sprekker om dem drikker litt sjølfanga vin før de går ut i sola![]()
Men salat er jo godtNei, er ikke noe godt med baaare pålegghehe
Her har jeg nettopp spist dressing med salat...
Ble litt mye dressing egentlig![]()
Ja, vi skar av kanten rundt for at den skulle bli fin også delte vi de tynne stripene. Men 1 åringen får ikke![]()
Hun er i barnehagenMåtte hun bare se på dere spise da eller?![]()
Men salat er jo godtprøver å gå forbi godte disken men må innrømme at det blir med en lovehearts.
Ja... så må prøve å begrense megSalat er godt med dressing. Hadde ikke trengt å være motsatthaha
En lovehearts er da ingenting. Du så bildet mitt eller???![]()
Har vært å kjøpt farsdagsgave i dag.greite å kjøpe like etter lønn istedet for like før.. så nå er det bare å gjemme gaven til november
![]()
2 søndag i nov. Ei vinterbukse han ønsket segNoe spennende?
Hvilken søndag er det igjen? Glemmer det alltid...![]()
Nå tar jeg snart 8. Plassen fra Molly! Hihihi!Går litt fort i svingene her i dagblir ny oppdatering igjen om ikkje så lenge. Ca 1 time.
men her e ein forlebi
Vis vedlegget 82385Vis vedlegget 82386Vis vedlegget 82387Vis vedlegget 82388
Og dette var da mitt innlegg nr. 1400
Sent from my iPhone using BV Forum
Sånne lyder er så morsomme!Hmm...det kommer rare lyder fra vofsen
Tror han drømmer fælt![]()
Sånne lyser er så morsomme!
Hahaha jo takkDu er skikkelig flink til å kose deg
Og grattis med skokupp!!