Skravletråd :)

Nei... men nå er jeg på tur til å gjøre det igjen. Var tom for mat hjemme. Giddet ikke spise pålegg bare for å slukke sulten :) må se om jeg finner noe lurt til middag også.

Nei, er ikke noe godt med baaare pålegg ;) hehe
Her har jeg nettopp spist dressing med salat...:confused:
Ble litt mye dressing egentlig :p

Haha :D
Men troll får ikke sprekker om dem drikker litt sjølfanga vin før de går ut i sola :p

Haha, var ikke noe sol men fant ingen grensetroll heller.
Vet du om de er redd for regnet og? :o hehe

Nei, er ikke noe godt med baaare pålegg ;) hehe
Her har jeg nettopp spist dressing med salat...:confused:
Ble litt mye dressing egentlig :p
Men salat er jo godt :) prøver å gå forbi godte disken men må innrømme at det blir med en lovehearts.

Ja, vi skar av kanten rundt for at den skulle bli fin også delte vi de tynne stripene. Men 1 åringen får ikke;)

Måtte hun bare se på dere spise da eller? :o

Men salat er jo godt :) prøver å gå forbi godte disken men må innrømme at det blir med en lovehearts.

Salat er godt med dressing. Hadde ikke trengt å være motsatt :p haha :D

En lovehearts er da ingenting. Du så bildet mitt eller??? :p

Har vært å kjøpt farsdagsgave i dag. :) greite å kjøpe like etter lønn istedet for like før.. så nå er det bare å gjemme gaven til november :D

Har vært å kjøpt farsdagsgave i dag. :) greite å kjøpe like etter lønn istedet for like før.. så nå er det bare å gjemme gaven til november :D

Noe spennende? ;)
Hvilken søndag er det igjen? Glemmer det alltid...:rolleyes:

Går litt fort i svingene her i dag :p blir ny oppdatering igjen om ikkje så lenge. Ca 1 time. :) men her e ein forlebi ;) ImageUploadedByBV Forum1412941845.744535.jpgImageUploadedByBV Forum1412941855.395548.jpgImageUploadedByBV Forum1412941863.994810.jpgImageUploadedByBV Forum1412941874.377638.jpg

Og dette var da mitt innlegg nr. 1400 :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Hmm...det kommer rare lyder fra vofsen :oops:
Tror han drømmer fælt :confused:

Du er skikkelig flink til å kose deg:D
Og grattis med skokupp!!
Hahaha jo takk :p
Svigermor har strengt talt gjort dagen i dag da. Har kun betalt sko jeg :p
Ferja, Egon lunsj og sånt har hu spandert. De 3 skoleungene som var med oss fikk 250 kr hver å shoppe leker for og minsta mi som er i bhg fikk litt ekstra siden hu ikke var med. Dermed ett lego friends prinsesse slott. :) Så nå henter svigermor minsta så får vi se hvordan hu reagerer. Hjem å bygge skal jeg :D

Foten derimot er så sliten atte. Slitsomt å gå på brosteiner hele dagen ja ! :( Bra det er helg :)

Back
Topp