Skravletråd :)

God dag damer;)

Uværet kom jaggu hit i natt også, blæææ...Slet litt med å sove kan man si...men men...

Endelig helg:D
Har dere noen kjekke planer for helgen da:)?
Her går vi en hektisk helg i møte:p
Lørdag skal eldste i bursdag, svigerfar kommer for å hente ved og min bror og samboer kommer på besøk:)
Søndag skal vi i kirken med mellomste slik at han får 4-års boka si:D

Oj, det såg godt ut! Like før eg lagar ei sjøl trur eg:-)
Den ble god! (sier hun som egentlig ikke liker eplekake)
Derfor jeg raspet eplene og tok eplejuice istedet for melk. Store varme eplebiter har aldri vært digg...

Haha, stemmer! Då må Huleboer invitere alle då:D tvilar på du har restar i morgon ;)

Ja, ikveld kommer jeg nok til å rulle hjem :oops:
Haha
Også må jeg hente mannen hos moren sin også :rolleyes:

Så spennende:D
Blir den god så vil jeg gjerne ha oppskrift;)
Den ble god!
180 g smør
180 g sukker
180 g hvetemel
1 ts vaniljesukker
1 ts bakepulver
(Litt vaniljestang, fordi jeg hadde det i skapet)
1 dl eplejuice
Jeg brukte 2 epler som jeg raspet, men kunne med trygghet brukt 1-2 til.
Rør smør og sukker lyst og luftig. Rør inn ett og ett egg. Sikt inn det tørre, rør inn eplejuicen. Rør inn eplene. Strø på kanel og perlesukker. (Masse!) så tok jeg slikkepotten og dyttet det litt nedi så den ikke er helt glatt på toppen. Tok også på litt perlesukker med en gang jeg tok den ut av ovnen. Jeg brukte en liten langpanne. Ca 20x36 cm. 180 grader midt i ovnen i 30-40 minutter...

Kjøpte et brett jeg :o
Tror jeg fant shoppeproblemet mitt :confused:
Når jeg først kjøper godteri, noe som skjer sjelden btw, blir det alltid for mye :eek:

Hahaha :D
Haha det minner om meg når jeg er sulten og drar i butikken. :D

Den ble god!
180 g smør
180 g sukker
180 g hvetemel
1 ts vaniljesukker
1 ts bakepulver
1 dl eplejuice
Rør smør og sukker lyst og luftig. Rør inn ett og ett egg. Sikt inn det tørre, rør inn eplejuicen. Rør inn eplene. Strø på kanel og perlesukker. (Masse!) så tok jeg slikkepotten og dyttet det litt nedi så den ikke er helt glatt på toppen. Tok også på litt perlesukker med en gang jeg tok den ut av ovnen. Jeg brukte en liten langpanne. Ca 20x36 cm. 180 grader midt i ovnen i 30-40 minutter...
Liker den der... fordi jeg hadde den i skapet :D

Den ble god!
180 g smør
180 g sukker
180 g hvetemel
1 ts vaniljesukker
1 ts bakepulver
1 dl eplejuice
Tusen takk:D Så snill du er!
Straks alle barna er friske så skal jeg bake!!

Back
Topp