Hørtes da ille ut!!Ja for viss ikke sprekker de i huden![]()
Godt det er overskyet idag da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes da ille ut!!Ja for viss ikke sprekker de i huden![]()
Trodde det bare var rynker, jeg?!Hahaha, har du ikke merket dette RonjaR?![]()
HahaHvorfor i all verden vil noen gifte seg på Ullared? Kan noen please forklare meg det...
God morgenGod morgen alle sammenhåper dere har hatt en fin natt. Her kom det ett lyn og torden, så var det over! Hmfr.
Nå får jeg straks besøk , så jeg må bare stå opp nå rett og slett.
Ha en fin dag![]()
Kos dere på turSVERIGE!!! hehehehe.
Masse god bedring til 2- åringenJa, 2-åringen våknet med feber, mageboeren klarer ikke å bestemme seg for hvilket leie som er best i magen, så da brukes livmoren som et hamsterhjul tydeligvis.
49 dager igjen!!! *teller ned*
Takk for detMasse god bedring hvertfall. Ikke noe gøy når det står på.
Det er flere som vil det tydeligvis.Hahaer det virkelig noen som vil det?!
![]()
Hehe..står ikke akkurat øverst på min listeDet er flere som vil det tydeligvis.
Aldri hørt omNå skal jeg lage eplekake med eplejuice og raspede epler! Aldri gjort det før, så nå er jeg spent. Noen dom har prøvd det før?
Det er jeg også. Får sette denne 4 åringen som er på besøk i arbeid. Skrelle og raspe epleneAldri hørt om
Spent på resultatet!
Ja, noe må han brukes tilDet er jeg også. Får sette denne 4 åringen som er på besøk i arbeid. Skrelle og raspe eplene![]()
Aldri prøvet det men kan jo være kjempe godt. Det er bra å la de hjelpe til. Var det ikke nettopp en artikkel om det på bv? At man måtte bli flinkere å involvere barna i husarbeid?Det er jeg også. Får sette denne 4 åringen som er på besøk i arbeid. Skrelle og raspe eplene![]()
God morgen ja. Måtte bare neste uke også gå fortGod dagtenkt at det er helg igjen da! Tiden går så fort!
God morgen ja. Måtte bare neste uke også gå fortblir gal av denne ventingen.
Gjett om jeg koser meg med svigermor jaOG jeg fant nye vintersko viking goretex til minsta for kun 399 kr
Satt ned fra 799 kr hipphurra. Penger spart
Skoringen da
![]()
Den tror jeg ikke at jeg har fått med meg. Jeg derimot fikk mine to første plikter hjemme i en alder av 4 år. Rydde skohylla og gå i søplaAldri prøvet det men kan jo være kjempe godt. Det er bra å la de hjelpe til. Var det ikke nettopp en artikkel om det på bv? At man måtte bli flinkere å involvere barna i husarbeid?