Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååh, rød Kina!!! Namnam! Den måååå du bare ta med i kveld![]()
Du kan få smake i kveld om du vil. Har kjøpt vanlijeis også![]()
Hulerboermannen har bursdag i dag, så han bør få et stykke han også om han vil ha, men resten kan vi dytte i oss om vi vilEr hele den til meg??? Hahaha![]()
Møttes dere i Sverige?
Har faktisk aldri smakt den gule jeg heller. Dette lover godt!Var kun derfor jeg kjøpte denden gule fordi jeg aldri har smakt den, og fordi det var tilbud
hehe
Hulerboermannen har bursdag i dag, så han bør få et stykke han også om han vil ha, men resten kan vi dytte i oss om vi vil![]()
Det var flaks. Hun kunne jo vært slem og bitt deg eller værre erDet gjorde vi
Må innrømme at jeg var litt nervøs, men følte jeg ikke kunne la være å gå bort der hun stod og ventet på mannenhehe
Hun var ikke så skummel da![]()
Har faktisk aldri smakt den gule jeg heller. Dette lover godt!
Han dytter nok i seg et stykke rett etter middag, før han stikker av gårde. Neste år har han innestraff på bursdagen sinHaha, da får du passe på så han får det før jeg dukker opp da
Gratulerer med dagen Huleboermannen![]()
Jeg har lays! Med saltHm...glemte Lay's da![]()
Kan stikke innom butikken på vei opp etterpå![]()
Det var flaks. Hun kunne jo vært slem og bitt deg eller værre er![]()
Han dytter nok i seg et stykke rett etter middag, før han stikker av gårde. Neste år har han innestraff på bursdagen sin![]()
Oj, det såg godt ut! Like før eg lagar ei sjøl trur egNå står eplekaka i ovnenVis vedlegget 82374
Inviterer du heile skravletråden over på godis eller?Kjøpte et brett jeg
Tror jeg fant shoppeproblemet mitt
Når jeg først kjøper godteri, noe som skjer sjelden btw, blir det alltid for mye
Hahaha![]()
Endelig helg igjenGod dagtenkt at det er helg igjen da! Tiden går så fort!
Du er skikkelig flink til å kose degGjett om jeg koser meg med svigermor jaOG jeg fant nye vintersko viking goretex til minsta for kun 399 kr
Satt ned fra 799 kr hipphurra. Penger spart
Skoringen da
![]()
Yeeii, det kaller jeg overraskelseTenning av lys i kjelleren, sjokolade, seg selv(haha) og hotellovernatting
![]()
Inviterer du heile skravletråden over på godis eller?![]()