Skravletråd :)

Faktisk ikke :) haha:) skikkelig supermom i 3 uker. Så alt ifra 3-7 episoder om dagen :eek:

Sov du ikke da eller?
Eller gjemte du deg helt bort for resten kanskje :p haha

Både på godt og vondt da:eek:
Mer skal jeg vel ikke si. Vi starter på sesong 6 neste uke:)
Jeg lever meg sånn inn i den serien at det er skummelt. Ikke begynt på 6 enda, men vet dessverre hva som skjer. Bah! Skal kjøpe den etterhvert når vi har tid til å se..

Både på godt og vondt da:eek:
Mer skal jeg vel ikke si. Vi starter på sesong 6 neste uke:)

Hvor mange sesonge er det da?
Til uka er det fullt opp 4 dager i uka igjen, så vi får se hvor mye jeg orker da :p

Hahaha :D
Dere høres litt søte ut da ;)
Kan nesten se det for meg der han står med tannbørsten i kjeften og blir klødd på ryggen ;)
Han står ikke, han må jo sitte på sofakanten kan du skjønne :) litt koselig da. At det er hver kveld liksom. Han går på badet og henter tannbørsten jeg lager plass i sofaen :D har egentlig ikke tenkt over det før jeg begynte å snakke om det her inne.

Her pøser det:p men du har ikke en garasje å jobbe i da?:eek:

Gikk greit da... regnet ikke :D Flaks! Gikk fort å skifte dekk... så var det å ordne lufttrykk og vindusvisker :D

Siden dere snakker om denne konstruktive praten, lurer jeg litt på hva dere mener med konstruktiv? ;)
Om det er dette med "god natt" og "god morgen" osv til hver enkelt som sier de går og legger seg, er jeg veldig enig med dere :D
Trenger jo ikke quote alle heller, mem skrive et innlegg som sier natta til alle f.eks :)

La meg svare ved å ta noen eksempler på ting som er lite konstruktivt:
* Aldri bruke multiquote - selv om det i flere tilfeller er mer hensiktsmessig.
* Si god natt til alle som sier god natt, og god morgen til alle som sier god morgen.
* Kronisk svare på alle meldingene her inne, selv om svaret ikke nødvendigvis er bidrag til noe som helst (type; haha, ja ikke sant, enig, :D )

Jeg ser alle disse tingene her inne daglig, fra de samme brukerne. Det betyr ikke at man må bidra med å skrive en hel bok hver gang man svarer noen. Men kan være greit å svare med mer enn én kort setning hver gang man svarer. Det er ganske lett å gjennomskue.

Er ikke Kengu navnet på kenguruen i Ole Brum da? :confused:

Slitsomt å skifte dekk i mørket ja, men håper du får det unna fort da ;) og at du har noe lys? ;)

Er det der brukernavnet kommer fra??? :P Jaaa... (googlet det) :D Kult!
Jeg hadde noe lys ja. Gikk fortere unna denne gangen enn forrige gang jeg skiftet dekk, for da hade boltene rustet så mye at det var helt umulig å få opp skruene. Selv om jeg la hele vekta mi på verktøyet :P

Jepp nettopp:) blir litt åpenlyst at det blir for å sanke innlegg:p noe jeg ikke helt forstår egentlig, for en har like stor sjanse for å vinne selv om en ligger på 1,5 eller 20 plass:p

Er vel noen som bare vil bevise noe kanskje... hvem vet.

Sov du ikke da eller?
Eller gjemte du deg helt bort for resten kanskje :p haha
Husker egentlig ikke. Og det er ikke så veldig lenge siden heller. Lå på sofaen fra 20 til 23-24. Rekker fort 5-6 episoder da :) jeg var HEKTA!

Han står ikke, han må jo sitte på sofakanten kan du skjønne :) litt koselig da. At det er hver kveld liksom. Han går på badet og henter tannbørsten jeg lager plass i sofaen :D har egentlig ikke tenkt over det før jeg begynte å snakke om det her inne.

Ofte man ikke innser det før man deler med andre ;)

Back
Topp