Skravletråd :)

Atte hvafornoe? Har du spist meg? Ikke rart jeg har slit tlitt siste dagene da

Haha, ja ;)
Begynner å bli en liten stund siden da, så jeg syns det tok litt tid før du reagerte på det :p
Var bare en liten filet da :D

Må si meg helt enig med Spiren og Kenguruen:D det er mye pjatting her inne.o hadde vært gøy om det hadde vært noe mer konstruktiv prat;)

Må si meg helt enig med Spiren og Kenguruen:D det er mye pjatting her inne.o hadde vært gøy om det hadde vært noe mer konstruktiv prat;)

Vet ikke om Kengu er forkortelse for Kenguru... men la gå! Hehehe! Nei... nå er de snart ut og skifte dekk. Omg, hvordan skal dette gå... har jo rukket å bli mørkt. Men måtte vente til pappa kom hjem, for han må hjelpe med mutterne som sitter dønn fast!!

Vet ikke om Kengu er forkortelse for Kenguru... men la gå! Hehehe! Nei... nå er de snart ut og skifte dekk. Omg, hvordan skal dette gå... har jo rukket å bli mørkt. Men måtte vente til pappa kom hjem, for han må hjelpe med mutterne som sitter dønn fast!!
Hehe jo kenguru:p hehe kjekt med kallenavn på kallenavna da:p ja nå må du skyndte deg hvis du skal se noe :o her er det veldig mørkt! Og tordner:o

Hehe jo kenguru:p hehe kjekt med kallenavn på kallenavna da:p ja nå må du skyndte deg hvis du skal se noe :eek: her er det veldig mørkt! Og tordner:eek:

Her er det mørkt som f... :P Håper det ikke regner for nå skal jeg ut!

Siden dere snakker om denne konstruktive praten, lurer jeg litt på hva dere mener med konstruktiv? ;)
Om det er dette med "god natt" og "god morgen" osv til hver enkelt som sier de går og legger seg, er jeg veldig enig med dere :D
Trenger jo ikke quote alle heller, mem skrive et innlegg som sier natta til alle f.eks :)

Siden dere snakker om denne konstruktive praten, lurer jeg litt på hva dere mener med konstruktiv? ;)
Om det er dette med "god natt" og "god morgen" osv til hver enkelt som sier de går og legger seg, er jeg veldig enig med dere :D
Trenger jo ikke quote alle heller, mem skrive et innlegg som sier natta til alle f.eks :)
Jeg mener de hvertfall.! For meg blir det bare tull å kun for å få innlegg

Ja er dette jeg mener:) eller når folk skriver "gøy", "så kjekt" etc på alle innlegg folk legger ut.

Er ikke Kengu navnet på kenguruen i Ole Brum da? :confused:

Slitsomt å skifte dekk i mørket ja, men håper du får det unna fort da ;) og at du har noe lys? ;)

Ja. Får håpe det... er jo også mulig å rapportere innlegg og :) Er ikke noe gøy å ha konkurranser når folk "jukser".

Det har blitt lagt ut link til forum regler de siste dagene her på skravle tråden slik at alle kan gå inn og titte der. Er ikke alle som er klar over alle reglene heller ;)
Har også vært påminnelser om ett ords regelen flere ganger :)

Ja er dette jeg mener:) eller når folk skriver "gøy", "så kjekt" etc på alle innlegg folk legger ut.

Ja, ok. Da er jeg med ;)
Er veldig enig at det er unødvendige innlegg. Da kan man vel kanskje like istedet :D

:o
Mannen tok nettopp fram en pose med oste***
Er det lov på en torsdag da??? :confused:

Back
Topp