Den er iallefall syyykt bra.... Aldri hørt noen som syns den er dårligHm, da spørs det om det er noe for meg. Jeg må like den med en gang ellers "kjeder" jeg meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er iallefall syyykt bra.... Aldri hørt noen som syns den er dårligHm, da spørs det om det er noe for meg. Jeg må like den med en gang ellers "kjeder" jeg meg.
Både jeg og mannen droppet helt ut på denDen fenga heller ikkeFor meg. Mannebeinet kjeda seg og så det ferdig da
Heldigvis uten meg
![]()
Man merker fort på hva koppen liker. Skulle ønske jeg var like flink.Ja, blitt helt avhengig
Merker stor forskjell på både kropp og humør etter jeg begynte med det![]()
Ja, kjenner jeg gleder meg til det
Godt du skjønte hva jeg mente, for der var det litt skrivefeil ser jeg nå![]()
Joda. Men de må fenge fra start for meg. Som SOA, den så vi ut samme kvelden vi begynte liksomBåde jeg og mannen droppet helt ut på den
Har hørt den skal ta seg opp da
Det ble så mye tull med innleggene mine. Og da ble det jo flere innlegg også. Men det var ikke med vilje...Hvordan rotaa til da mener du?
Regler er helt supert spør du meg![]()
Hihi, okei. Her droppet vi ut begge toDen kan jeg være enig i. Men mannen fortsatte og jeg ble hekta i bakgrunnen. Tilslutt måtte vi se resten ilag.
Nå har jeg klart å rota til noen innlegg. Da blir jo jeg livredd for å bli rapportert for spamming. Synes det er litt dumt det skal være sånn også da....
Har så mye jeg skulle sagt om akkurat det der men jeg er flink til å lage bråk så skal ikke gjøre det![]()
Okei. Da har du jo masse å se fram tilStartet episode 8 nå
Har ikke sett på dagtid side mannen skal se og![]()
Skjønner hva du mener![]()
Jeg har høstferie, så her har det i alle fall ikke gått etter boka denne uka![]()
![]()
Jeg er også veldig glad i julenJa, gleder meg til julElsker julen
![]()
Fort gjort med skrivefeil![]()
2 pauser på rad. HahaHahaha, deilig med litt kløpause liksom![]()
Alt må få en sjans.Den er iallefall syyykt bra.... Aldri hørt noen som syns den er dårlig![]()
Ja, synes det er veldig viktig jeg ogsåJoda. Men de må fenge fra start for meg. Som SOA, den så vi ut samme kvelden vi begynte liksom![]()
Ta vare på meldingene iallefall da. Tilfelle du skulle trenge dem..Tror heller det e ho som vil møte og ha de. For eg ser meldingene ikke blir skrevet av han hvertfall. Og om eg ringer han sier han en ting og så får eg meld om det stikk motsatte etterpå. Så ja, helt merkelig hele greien.
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er santsom 99% av alle andre nordmenn
![]()
Det var da merkelig.Tror heller det e ho som vil møte og ha de. For eg ser meldingene ikke blir skrevet av han hvertfall. Og om eg ringer han sier han en ting og så får eg meld om det stikk motsatte etterpå. Så ja, helt merkelig hele greien.
Ikke så bra for morgendagen detUsj. Neiikkje her hell.
Faktisk ikkeMens du var sykemeldt da eller?![]()