Skravletråd :)

Den fenga heller ikke :p For meg. Mannebeinet kjeda seg og så det ferdig da :p Heldigvis uten meg :D
Både jeg og mannen droppet helt ut på den:p
Har hørt den skal ta seg opp da

Både jeg og mannen droppet helt ut på den:p
Har hørt den skal ta seg opp da
Joda. Men de må fenge fra start for meg. Som SOA, den så vi ut samme kvelden vi begynte liksom :p

Hvordan rotaa til da mener du?
Regler er helt supert spør du meg:)
Det ble så mye tull med innleggene mine. Og da ble det jo flere innlegg også. Men det var ikke med vilje...

Nå har jeg klart å rota til noen innlegg. Da blir jo jeg livredd for å bli rapportert for spamming. Synes det er litt dumt det skal være sånn også da....
Har så mye jeg skulle sagt om akkurat det der men jeg er flink til å lage bråk så skal ikke gjøre det :p

Tror ikke du skal bekymre deg så mye for det ;)

Syns det er fint at noen er innom og minner oss på ting jeg :D

Er invitert til ei venninne egentlig, men tror jeg muligens heller sier nei i dag. Jeg er så forbanna trøtt kjenner jeg. :(

Joda. Men de må fenge fra start for meg. Som SOA, den så vi ut samme kvelden vi begynte liksom :p
Ja, synes det er veldig viktig jeg også:)
Er vel derfor vi droppet breaking bad:p

Tror heller det e ho som vil møte og ha de. For eg ser meldingene ikke blir skrevet av han hvertfall. Og om eg ringer han sier han en ting og så får eg meld om det stikk motsatte etterpå. Så ja, helt merkelig hele greien.

Sent from my iPhone using BV Forum
Ta vare på meldingene iallefall da. Tilfelle du skulle trenge dem..

Tror heller det e ho som vil møte og ha de. For eg ser meldingene ikke blir skrevet av han hvertfall. Og om eg ringer han sier han en ting og så får eg meld om det stikk motsatte etterpå. Så ja, helt merkelig hele greien.

Sent from my iPhone using BV Forum
Det var da merkelig.

Back
Topp