Onsdag 8.10, og kansje mer skravel? :P

Stakkars Liana da, bra de er på bedringens vei nå :-) Den kaffen har du virkelig gjort deg fortjent til må jeg si :p:)

Jada det kommer seg nok :) så at det hadde gått et bitte lite hull ved hjørnetann nr 2 idag..så da blir det nok bedre etterhvert :) men hun spiser sååå dårlig for tiden.. gjort det i flere uker:( rører omtrent ikke middagene eller lunsjen (nista).. sier vare "liker ikke":confused:

Hei og hopp :-)

Her er det fremdeles lite søvn, så har ikke helt overskuddet til noe lenger. I natt skal jeg prøve å sove oppe sammen med mannen, håper det hjelper for lille. Jeg har så lyst til å slutte med nattamminga, det er så mye, ofte 3-4 ganger, og morgen klokken 06.00.
Permisjonen er offisielt over nå, så nå har jeg ferie hehe ;)

Uff så slitsomt :( skjønner godt du vil droppe nattamminga da ja!

Sikkert veldig rart at permisjonen er over allerede:eek: syns du akkurat fødte jeg!

De er kjempegeniale! Prøvde dem ute i dag. De er enda litt store/ klumpete for han, men det var nødvendig med nye da han kun hadde 1-2 mm å gå på på de gamle :p

Kan du bruke de om vinteren da? Har jo noen til Emira, men der står der at det passer til -5 grader? Er det kansje noen typer for vinter også?

Dress fra Lillelam eller Nøstebarn ?

Jeg syns lillelam er finere, men nøstebarn sine er så romslige :D har begge deler til Leoh :P en lillelam eller Liana, og den andre er arvet etter fetteren dems :D

Kan du bruke de om vinteren da? Har jo noen til Emira, men der står der at det passer til -5 grader? Er det kansje noen typer for vinter også?

De kan brukes ned til noen minusgrader ja, Dock Boots reklamerer vel egentlig med ned til -15, men det ville jeg aldri brukt dem til. Da bruker vi uansett vintersko. Men noen få minusgrader og mye våt snø er de geniale i :)
Jeg liker dem mye bedre til det bruket enn Cherrox som er laget av gummi og blir hardt og kaldt i kulde!
Neopren isolerer mye bedre.

Uff så slitsomt :( skjønner godt du vil droppe nattamminga da ja!

Sikkert veldig rart at permisjonen er over allerede:eek: syns du akkurat fødte jeg!

Ja, det gikk veldig fort denne gangen, vemodig, men heldigvis litt igjen. Skal ha ulønnet perm også, så begynner på jobb 2 januar.

Jada det kommer seg nok :) så at det hadde gått et bitte lite hull ved hjørnetann nr 2 idag..så da blir det nok bedre etterhvert :) men hun spiser sååå dårlig for tiden.. gjort det i flere uker:( rører omtrent ikke middagene eller lunsjen (nista).. sier vare "liker ikke":confused:

Huff da, er vel fordi det er vondt sikkert. Får håpe det tar seg opp igjen med matlysten.

Da var bretting av klær og trening unnagjort.
Og knekkebrød står i ovnen. Jeg begynte å lage det når jeg egentlig hadde bestemt meg for å legge meg :p
Sliter litt i matveien om dagen og går for enkle løsninger for ofte (=dårlig for kroppen og hodet mitt!), så nå måtte jeg lage knekkebrød og har bestilt meg brødmix for å lage brød jeg vet jeg kan spise uten problemer ;)

De kan brukes ned til noen minusgrader ja, Dock Boots reklamerer vel egentlig med ned til -15, men det ville jeg aldri brukt dem til. Da bruker vi uansett vintersko. Men noen få minusgrader og mye våt snø er de geniale i :)
Jeg liker dem mye bedre til det bruket enn Cherrox som er laget av gummi og blir hardt og kaldt i kulde!
Neopren isolerer mye bedre.

Ah ok :) ikke så mye peiling på dette jeg.. hehe.. visste vare at neopren er bedre enn gummistøvler og sånt :)

Ja, det gikk veldig fort denne gangen, vemodig, men heldigvis litt igjen. Skal ha ulønnet perm også, så begynner på jobb 2 januar.

Greit at du har noen mnd igjen da :D tiden flyt fort med flere barn!

Ah ok :) ikke så mye peiling på dette jeg.. hehe.. visste vare at neopren er bedre enn gummistøvler og sånt :)
Ja vi er helt overbevist om at de er kjempegode for ungene. Lillebror har ikke hatt andre støvler. T har et par vanlige gummistøvler også, fordi det er praktisk med skole og slikt, men nå bytter vi ut de til Dock Boots-ene pga at det er kjøligere ute. Vi har hvertfall god erfaring med dem i alle sesonger (bortsett fra når vintersko er en selvfølge :))

Huff da, er vel fordi det er vondt sikkert. Får håpe det tar seg opp igjen med matlysten.

Er nok det.. har vært bevegelse en stund i munnen hennes.. og virker alltid som om det tar fryktelig lang tid fra det starter å bevege seg til de har kommet ut på Liana! :(

Jeg merker jo selv hvor ubehagelig det er å spise når visdomstanna er i bevegelse!

Ja vi er helt overbevist om at de er kjempegode for ungene. Lillebror har ikke hatt andre støvler. T har et par vanlige gummistøvler også, fordi det er praktisk med skole og slikt, men nå bytter vi ut de til Dock Boots-ene pga at det er kjøligere ute. Vi har hvertfall god erfaring med dem i alle sesonger (bortsett fra når vintersko er en selvfølge :))

Ja dem til Emira virker veldig bra! Og kommer til å kjøpe det etterhvert til Liana.. men nå har jeg så mange par med støvler etter Emira som er lite brukt..så kommer til å bruke dem først :) har evt ullsokker i, eller andre type sko da.. noen av støvlene er fôret å :) men når lageret er tomt, så blir det neopren!! :D

Er nok det.. har vært bevegelse en stund i munnen hennes.. og virker alltid som om det tar fryktelig lang tid fra det starter å bevege seg til de har kommet ut på Liana! :(

Jeg merker jo selv hvor ubehagelig det er å spise når visdomstanna er i bevegelse!
Huff ja, det har jeg friskt i minnet selv :eek::eek::(

Back
Topp