Onsdag 8.10, og kansje mer skravel? :P

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Hei hei jenter :)

Natten var litt sånn som så med hosting og sutring pga hosting! Og når vi la oss igår litt over 22:30, så begynte en av naboene å spille HØY musikk! Naboer er no dritt :p haha..

Alle er i barnehagen, men Leoh og Liana snørrer og hoster enda.. heldigvis i fin form :) syns synd på lille jenta mi! Med forkjølelse, tannutbrudd og dårligere netter :( <3 ikke rart hun har humørsvigninger!

Jeg har endelig fått ryddet og støvsuget her og i yttergangen:) og dusjet og spist frokost! Nå står en caffe vanilla å venter på meg :)

Har alle det bra? Hva skal dere idag? Håper dere får en fin dag!
 
Hei. Så slitsomt med naboer og syke barn. God bedring til de :) :)
Lite aktivitet her for min del...
Flytta et stort lass igår, og fiksa bilen. Ble ferdig sent. Så var ikke hos pappa før 21. Søsteren min hentet de å la de til 19.30 godt med familie som stiller opp... :)

Guttene har malt en del. Så tror det blir bra :-D :-D men kun grunna da... blir spennende å se :)
 
Vi har også besøkt farmoren min idag på et senter i Oslo.
Spist kinamat og soft-is. Kost oss masse.
Fikk kjøpt nye brune gardiner til soverommet vårt og en lekekistekasse til ungene :)

Alt fint? :)
 
Alt fint her :D
Lillebror og jeg vikarierte på Barnetreffen igjen; over 30 besøkende i dag! Og enda har det ikke blitt et permanent tilbud, kun prosjektstatus :(
Men vi koste oss. Lillebror sovnet i vognen utenfor der kl 11.30, og sov til vi hadde stengt og skulle dra kl 14 :p
Kjøpt nye dock boots til han i dag, så har han plass til såle og gode sokker utover høsten/vinteren!
Fetter S ble med Teodor hjem fra skolen, så de er ute og leker nå etter middag :D
 
Hei. Så slitsomt med naboer og syke barn. God bedring til de :) :)
Lite aktivitet her for min del...
Flytta et stort lass igår, og fiksa bilen. Ble ferdig sent. Så var ikke hos pappa før 21. Søsteren min hentet de å la de til 19.30 godt med familie som stiller opp... :)

Guttene har malt en del. Så tror det blir bra :-D :-D men kun grunna da... blir spennende å se :)
Vi har også besøkt farmoren min idag på et senter i Oslo.
Spist kinamat og soft-is. Kost oss masse.
Fikk kjøpt nye brune gardiner til soverommet vårt og en lekekistekasse til ungene :)

Alt fint? :)

Takk :) blir en del sutring når de to minste ikke er heeelt i form ;) men det går jo over!

Godt å ha familie som stiller opp :D når tenker dere på å få flyttet ordentlig inn?

Kinamat og softis er såå godt :D hehe.. lenge siden jeg har spist det!
 
Alt fint her :D
Lillebror og jeg vikarierte på Barnetreffen igjen; over 30 besøkende i dag! Og enda har det ikke blitt et permanent tilbud, kun prosjektstatus :(
Men vi koste oss. Lillebror sovnet i vognen utenfor der kl 11.30, og sov til vi hadde stengt og skulle dra kl 14 :p
Kjøpt nye dock boots til han i dag, så har han plass til såle og gode sokker utover høsten/vinteren!
Fetter S ble med Teodor hjem fra skolen, så de er ute og leker nå etter middag :D

Så dumt at det ikke har blitt noe tilbud enda! Er jo tydelig mange som er med på det!

Minsten sov lenge og godt da :D heldig som har sove-i-vogn-barn!
 
Takk :) blir en del sutring når de to minste ikke er heeelt i form ;) men det går jo over!

Godt å ha familie som stiller opp :D når tenker dere på å få flyttet ordentlig inn?

Kinamat og softis er såå godt :D hehe.. lenge siden jeg har spist det!
Ja.. Det går heldigvis over :)

Vi flytter inn siste helga i oktober. Så får de tatt bhg bilder 23/10 osv :)

Ja elsker kinamat og soft-is hehe...
Du også ja? :) :)

Nå er det snart natta på kråkene her :)
 
Alt fint her :D
Lillebror og jeg vikarierte på Barnetreffen igjen; over 30 besøkende i dag! Og enda har det ikke blitt et permanent tilbud, kun prosjektstatus :(
Men vi koste oss. Lillebror sovnet i vognen utenfor der kl 11.30, og sov til vi hadde stengt og skulle dra kl 14 :p
Kjøpt nye dock boots til han i dag, så har han plass til såle og gode sokker utover høsten/vinteren!
Fetter S ble med Teodor hjem fra skolen, så de er ute og leker nå etter middag :D

Så dumt det enda ikke har blitt et permanent tilbud, ut i fra bildene synes jeg det virker som et kjempefint og koselig sted :) Dock boots var virkelig genialt, jeg må også handle nye til nasse, tror det vardeg som tipset meg om det :.)
 
Hei hei jenter :)

Natten var litt sånn som så med hosting og sutring pga hosting! Og når vi la oss igår litt over 22:30, så begynte en av naboene å spille HØY musikk! Naboer er no dritt :p haha..

Alle er i barnehagen, men Leoh og Liana snørrer og hoster enda.. heldigvis i fin form :) syns synd på lille jenta mi! Med forkjølelse, tannutbrudd og dårligere netter :( <3 ikke rart hun har humørsvigninger!

Jeg har endelig fått ryddet og støvsuget her og i yttergangen:) og dusjet og spist frokost! Nå står en caffe vanilla å venter på meg :)

Har alle det bra? Hva skal dere idag? Håper dere får en fin dag!

Stakkars Liana da, bra de er på bedringens vei nå :) Den kaffen har du virkelig gjort deg fortjent til må jeg si :p:)
 
Vi har også besøkt farmoren min idag på et senter i Oslo.
Spist kinamat og soft-is. Kost oss masse.
Fikk kjøpt nye brune gardiner til soverommet vårt og en lekekistekasse til ungene :)

Alt fint? :)

Så koselig, høres ut som en fin dag :) Gøy med nye gardiner :)
 
Hei og hopp :)

Her er det fremdeles lite søvn, så har ikke helt overskuddet til noe lenger. I natt skal jeg prøve å sove oppe sammen med mannen, håper det hjelper for lille. Jeg har så lyst til å slutte med nattamminga, det er så mye, ofte 3-4 ganger, og morgen klokken 06.00.
Permisjonen er offisielt over nå, så nå har jeg ferie hehe ;)
 
Hei og hopp :)

Her er det fremdeles lite søvn, så har ikke helt overskuddet til noe lenger. I natt skal jeg prøve å sove oppe sammen med mannen, håper det hjelper for lille. Jeg har så lyst til å slutte med nattamminga, det er så mye, ofte 3-4 ganger, og morgen klokken 06.00.
Permisjonen er offisielt over nå, så nå har jeg ferie hehe ;)
Hvor gammel har hun blitt nå?
Skjønner det blir skikkelig slitsomt :-(
Håper det ordner seg

God ferie :-D
 
Hvor gammel har hun blitt nå?
Skjønner det blir skikkelig slitsomt :-(
Håper det ordner seg

God ferie :-D

Nå har hun passert 7 mnd, så stor pie nå ;-) Ja, håper jeg også, litt bortskjemt med nasse, der gikk det av selv selv etter 6 mnd.
Jo takk ;-)
 
Så dumt det enda ikke har blitt et permanent tilbud, ut i fra bildene synes jeg det virker som et kjempefint og koselig sted :) Dock boots var virkelig genialt, jeg må også handle nye til nasse, tror det vardeg som tipset meg om det :.)
De er kjempegeniale! Prøvde dem ute i dag. De er enda litt store/ klumpete for han, men det var nødvendig med nye da han kun hadde 1-2 mm å gå på på de gamle :p
 
De er kjempegeniale! Prøvde dem ute i dag. De er enda litt store/ klumpete for han, men det var nødvendig med nye da han kun hadde 1-2 mm å gå på på de gamle :p

På tide med nye da ja :) Jeg var så heldig å få 20 % på nye vintersko fra Viking til nasse forrige uke, fornøyd med det :)
 
Dress fra Lillelam eller Nøstebarn ?
 
Ja.. Det går heldigvis over :)

Vi flytter inn siste helga i oktober. Så får de tatt bhg bilder 23/10 osv :)

Ja elsker kinamat og soft-is hehe...
Du også ja? :) :)

Nå er det snart natta på kråkene her :)

Koselig med bhg bilde :) syns det er lurt at dem tar det på begynnelsen av et nytt barnehage-år, enn som her, som dem tar i mai.. litt dumt fordi da kommer ikke alle de nye barna med lissom..

Ja kinamat og is generelt er kjempe godt :D mmmmm..

Hehe håper kråkene sover godt da :) her var alle lagt innen kl 19:30 idag :D deilig!
 
Back
Topp