Onsdag 8.10, og kansje mer skravel? :P

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Hei hei jenter :)

Natten var litt sånn som så med hosting og sutring pga hosting! Og når vi la oss igår litt over 22:30, så begynte en av naboene å spille HØY musikk! Naboer er no dritt :p haha..

Alle er i barnehagen, men Leoh og Liana snørrer og hoster enda.. heldigvis i fin form :) syns synd på lille jenta mi! Med forkjølelse, tannutbrudd og dårligere netter :( <3 ikke rart hun har humørsvigninger!

Jeg har endelig fått ryddet og støvsuget her og i yttergangen:) og dusjet og spist frokost! Nå står en caffe vanilla å venter på meg :)

Har alle det bra? Hva skal dere idag? Håper dere får en fin dag!

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Hei. Så slitsomt med naboer og syke barn. God bedring til de :) :)
Lite aktivitet her for min del...
Flytta et stort lass igår, og fiksa bilen. Ble ferdig sent. Så var ikke hos pappa før 21. Søsteren min hentet de å la de til 19.30 godt med familie som stiller opp... :)

Guttene har malt en del. Så tror det blir bra :-D :-D men kun grunna da... blir spennende å se :)

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Vi har også besøkt farmoren min idag på et senter i Oslo.
Spist kinamat og soft-is. Kost oss masse.
Fikk kjøpt nye brune gardiner til soverommet vårt og en lekekistekasse til ungene :)

Alt fint? :)

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Alt fint her :D
Lillebror og jeg vikarierte på Barnetreffen igjen; over 30 besøkende i dag! Og enda har det ikke blitt et permanent tilbud, kun prosjektstatus :(
Men vi koste oss. Lillebror sovnet i vognen utenfor der kl 11.30, og sov til vi hadde stengt og skulle dra kl 14 :p
Kjøpt nye dock boots til han i dag, så har han plass til såle og gode sokker utover høsten/vinteren!
Fetter S ble med Teodor hjem fra skolen, så de er ute og leker nå etter middag :D

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Hei. Så slitsomt med naboer og syke barn. God bedring til de :) :)
Lite aktivitet her for min del...
Flytta et stort lass igår, og fiksa bilen. Ble ferdig sent. Så var ikke hos pappa før 21. Søsteren min hentet de å la de til 19.30 godt med familie som stiller opp... :)

Guttene har malt en del. Så tror det blir bra :-D :-D men kun grunna da... blir spennende å se :)
Fikk kjøpt nye brune gardiner til soverommet vårt og en lekekistekasse til ungene :)

Takk :) blir en del sutring når de to minste ikke er heeelt i form ;) men det går jo over!

Godt å ha familie som stiller opp :D når tenker dere på å få flyttet ordentlig inn?

Kinamat og softis er såå godt :D hehe.. lenge siden jeg har spist det!

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Lillebror og jeg vikarierte på Barnetreffen igjen; over 30 besøkende i dag! Og enda har det ikke blitt et permanent tilbud, kun prosjektstatus :(
Men vi koste oss. Lillebror sovnet i vognen utenfor der kl 11.30, og sov til vi hadde stengt og skulle dra kl 14 :p
Kjøpt nye dock boots til han i dag, så har han plass til såle og gode sokker utover høsten/vinteren!
Fetter S ble med Teodor hjem fra skolen, så de er ute og leker nå etter middag :D

Så dumt at det ikke har blitt noe tilbud enda! Er jo tydelig mange som er med på det!

Minsten sov lenge og godt da :D heldig som har sove-i-vogn-barn!

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Takk :) blir en del sutring når de to minste ikke er heeelt i form ;) men det går jo over!

Godt å ha familie som stiller opp :D når tenker dere på å få flyttet ordentlig inn?

Kinamat og softis er såå godt :D hehe.. lenge siden jeg har spist det!
Ja.. Det går heldigvis over :)

Vi flytter inn siste helga i oktober. Så får de tatt bhg bilder 23/10 osv :)

Ja elsker kinamat og soft-is hehe...
Du også ja? :) :)

Nå er det snart natta på kråkene her :)

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP

Så dumt det enda ikke har blitt et permanent tilbud, ut i fra bildene synes jeg det virker som et kjempefint og koselig sted :) Dock boots var virkelig genialt, jeg må også handle nye til nasse, tror det vardeg som tipset meg om det :.)

sukkersnusk

VIP
Hei hei jenter :)

Natten var litt sånn som så med hosting og sutring pga hosting! Og når vi la oss igår litt over 22:30, så begynte en av naboene å spille HØY musikk! Naboer er no dritt :p haha..

Alle er i barnehagen, men Leoh og Liana snørrer og hoster enda.. heldigvis i fin form :) syns synd på lille jenta mi! Med forkjølelse, tannutbrudd og dårligere netter :( <3 ikke rart hun har humørsvigninger!

Jeg har endelig fått ryddet og støvsuget her og i yttergangen:) og dusjet og spist frokost! Nå står en caffe vanilla å venter på meg :)

Har alle det bra? Hva skal dere idag? Håper dere får en fin dag!

Stakkars Liana da, bra de er på bedringens vei nå :) Den kaffen har du virkelig gjort deg fortjent til må jeg si :p:)

sukkersnusk

VIP

Så koselig, høres ut som en fin dag :) Gøy med nye gardiner :)

sukkersnusk

VIP
Hei og hopp :)

Her er det fremdeles lite søvn, så har ikke helt overskuddet til noe lenger. I natt skal jeg prøve å sove oppe sammen med mannen, håper det hjelper for lille. Jeg har så lyst til å slutte med nattamminga, det er så mye, ofte 3-4 ganger, og morgen klokken 06.00.
Permisjonen er offisielt over nå, så nå har jeg ferie hehe ;)

sukkersnusk

VIP

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Hei og hopp :)

Her er det fremdeles lite søvn, så har ikke helt overskuddet til noe lenger. I natt skal jeg prøve å sove oppe sammen med mannen, håper det hjelper for lille. Jeg har så lyst til å slutte med nattamminga, det er så mye, ofte 3-4 ganger, og morgen klokken 06.00.
Permisjonen er offisielt over nå, så nå har jeg ferie hehe ;)
Hvor gammel har hun blitt nå?
Skjønner det blir skikkelig slitsomt :-(
Håper det ordner seg

God ferie :-D

sukkersnusk

VIP
Hvor gammel har hun blitt nå?
Skjønner det blir skikkelig slitsomt :-(
Håper det ordner seg

God ferie :-D

Nå har hun passert 7 mnd, så stor pie nå ;-) Ja, håper jeg også, litt bortskjemt med nasse, der gikk det av selv selv etter 6 mnd.
Jo takk ;-)

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Så dumt det enda ikke har blitt et permanent tilbud, ut i fra bildene synes jeg det virker som et kjempefint og koselig sted :) Dock boots var virkelig genialt, jeg må også handle nye til nasse, tror det vardeg som tipset meg om det :.)
De er kjempegeniale! Prøvde dem ute i dag. De er enda litt store/ klumpete for han, men det var nødvendig med nye da han kun hadde 1-2 mm å gå på på de gamle :p

sukkersnusk

VIP
De er kjempegeniale! Prøvde dem ute i dag. De er enda litt store/ klumpete for han, men det var nødvendig med nye da han kun hadde 1-2 mm å gå på på de gamle :p

På tide med nye da ja :) Jeg var så heldig å få 20 % på nye vintersko fra Viking til nasse forrige uke, fornøyd med det :)

sukkersnusk

VIP
Dress fra Lillelam eller Nøstebarn ?

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Ja.. Det går heldigvis over :)

Vi flytter inn siste helga i oktober. Så får de tatt bhg bilder 23/10 osv :)

Ja elsker kinamat og soft-is hehe...
Du også ja? :) :)

Nå er det snart natta på kråkene her :)

Koselig med bhg bilde :) syns det er lurt at dem tar det på begynnelsen av et nytt barnehage-år, enn som her, som dem tar i mai.. litt dumt fordi da kommer ikke alle de nye barna med lissom..

Ja kinamat og is generelt er kjempe godt :D mmmmm..

Hehe håper kråkene sover godt da :) her var alle lagt innen kl 19:30 idag :D deilig!

Topp