Stakkars Liana da, bra de er på bedringens vei nåDen kaffen har du virkelig gjort deg fortjent til må jeg si
![]()
Jada det kommer seg nok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakkars Liana da, bra de er på bedringens vei nåDen kaffen har du virkelig gjort deg fortjent til må jeg si
![]()
Hei og hopp
Her er det fremdeles lite søvn, så har ikke helt overskuddet til noe lenger. I natt skal jeg prøve å sove oppe sammen med mannen, håper det hjelper for lille. Jeg har så lyst til å slutte med nattamminga, det er så mye, ofte 3-4 ganger, og morgen klokken 06.00.
Permisjonen er offisielt over nå, så nå har jeg ferie hehe![]()
De er kjempegeniale! Prøvde dem ute i dag. De er enda litt store/ klumpete for han, men det var nødvendig med nye da han kun hadde 1-2 mm å gå på på de gamle![]()
Dress fra Lillelam eller Nøstebarn ?
Kan du bruke de om vinteren da? Har jo noen til Emira, men der står der at det passer til -5 grader? Er det kansje noen typer for vinter også?
Uff så slitsomtskjønner godt du vil droppe nattamminga da ja!
Sikkert veldig rart at permisjonen er over alleredesyns du akkurat fødte jeg!
Jada det kommer seg nokså at det hadde gått et bitte lite hull ved hjørnetann nr 2 idag..så da blir det nok bedre etterhvert
men hun spiser sååå dårlig for tiden.. gjort det i flere uker
rører omtrent ikke middagene eller lunsjen (nista).. sier vare "liker ikke"
![]()
De er superfine daDet ble lillelam, men på grunn av at jeg fant en brun på salghttp://www.miinto.no/p-122936-c-817-sparkedress-brun-lille-lam
De kan brukes ned til noen minusgrader ja, Dock Boots reklamerer vel egentlig med ned til -15, men det ville jeg aldri brukt dem til. Da bruker vi uansett vintersko. Men noen få minusgrader og mye våt snø er de geniale i![]()
Jeg liker dem mye bedre til det bruket enn Cherrox som er laget av gummi og blir hardt og kaldt i kulde!
Neopren isolerer mye bedre.
Ja, det gikk veldig fort denne gangen, vemodig, men heldigvis litt igjen. Skal ha ulønnet perm også, så begynner på jobb 2 januar.
Ja vi er helt overbevist om at de er kjempegode for ungene. Lillebror har ikke hatt andre støvler. T har et par vanlige gummistøvler også, fordi det er praktisk med skole og slikt, men nå bytter vi ut de til Dock Boots-ene pga at det er kjøligere ute. Vi har hvertfall god erfaring med dem i alle sesonger (bortsett fra når vintersko er en selvfølgeAh okikke så mye peiling på dette jeg.. hehe.. visste vare at neopren er bedre enn gummistøvler og sånt
![]()
Huff da, er vel fordi det er vondt sikkert. Får håpe det tar seg opp igjen med matlysten.
Det ble lillelam, men på grunn av at jeg fant en brun på salghttp://www.miinto.no/p-122936-c-817-sparkedress-brun-lille-lam
Ja vi er helt overbevist om at de er kjempegode for ungene. Lillebror har ikke hatt andre støvler. T har et par vanlige gummistøvler også, fordi det er praktisk med skole og slikt, men nå bytter vi ut de til Dock Boots-ene pga at det er kjøligere ute. Vi har hvertfall god erfaring med dem i alle sesonger (bortsett fra når vintersko er en selvfølge)
Hvordan er den i strl ? Kjøpte 80 jeg :')Samme har vifin farge
og bra du fant en på salg
![]()
Huff ja, det har jeg friskt i minnet selvEr nok det.. har vært bevegelse en stund i munnen hennes.. og virker alltid som om det tar fryktelig lang tid fra det starter å bevege seg til de har kommet ut på Liana!
Jeg merker jo selv hvor ubehagelig det er å spise når visdomstanna er i bevegelse!
Det skal være sikkertGreit at du har noen mnd igjen datiden flyt fort med flere barn!