Onsdag 8.10, og kansje mer skravel? :P

De kan brukes ned til noen minusgrader ja, Dock Boots reklamerer vel egentlig med ned til -15, men det ville jeg aldri brukt dem til. Da bruker vi uansett vintersko. Men noen få minusgrader og mye våt snø er de geniale i :)
Jeg liker dem mye bedre til det bruket enn Cherrox som er laget av gummi og blir hardt og kaldt i kulde!
Neopren isolerer mye bedre.
Det jeg leste om DockBoots idag sto det til -5 :p ;)
 
Hei og hopp!
Travle dager med besøk av familie fra Lofoten som er på høstferie og fulle dager på Uit.

Hermine har hatt fri hele uken og det har hun hatt SÅ godt av. Virker sliten og uopplagt om dagen. Ikke syk men ikke i humør. Så da er det deilig at hun har fått fri :)

I morgen skal vi på testing på sykehuset. Det blir spennende. Jeg lurer fælt på om hun blir uopplagt av melkeprodukter siden hun er så mye dårlig i magen. Så får hun fri resten av dagen i morgen også, da har hun hatt en uke ferie :)
 
Det jeg leste om DockBoots idag sto det til -5 :p ;)
Ja det mente jeg og. Skulle skrive 5, men hun i butikken sa 15 (!!), så jeg hang meg litt opp i det :p da er man uansett lagt over grensa for at man likevel vil ha på vintersko, tenkte jeg!
 
Hei og hopp!
Travle dager med besøk av familie fra Lofoten som er på høstferie og fulle dager på Uit.

Hermine har hatt fri hele uken og det har hun hatt SÅ godt av. Virker sliten og uopplagt om dagen. Ikke syk men ikke i humør. Så da er det deilig at hun har fått fri :)

I morgen skal vi på testing på sykehuset. Det blir spennende. Jeg lurer fælt på om hun blir uopplagt av melkeprodukter siden hun er så mye dårlig i magen. Så får hun fri resten av dagen i morgen også, da har hun hatt en uke ferie :)
Høres lurt ut med ekstra fri når man ikke er helt på topp :)
 
Virker som om den kan brukes lenge.. vi har i 86, og tror egentlig den hadde passet til Liana nå u høst også ;)
Såpass ja, høres bra ut, de hadde bare 80 eller fra 92 igjen. 92 blir jo alt for stort til E nå :D
 
Såpass ja, høres bra ut, de hadde bare 80 eller fra 92 igjen. 92 blir jo alt for stort til E nå :D

Ja tror nok 80 passer en god stund på hun :) åssen størrelse bruker hun til vanlig?
 
Ja tror nok 80 passer en god stund på hun :) åssen størrelse bruker hun til vanlig?

74, stagnert der nå heldigvis, hun hoppet jo så og si over 62 og 68 :)
 
74, stagnert der nå heldigvis, hun hoppet jo så og si over 62 og 68 :)

Ja det er rart med akkurat de størrelsene der! Alle mine har så og si hoppet over en av dem :)
 
Ja det er rart med akkurat de størrelsene der! Alle mine har så og si hoppet over en av dem :)
Pussig ja :) Anette brukte 68 lenge så jeg hadde jo mest klær i den størrelsen, og lite i 74. Unnskyldning til å handle litt da ;-)
 
Pussig ja :) Anette brukte 68 lenge så jeg hadde jo mest klær i den størrelsen, og lite i 74. Unnskyldning til å handle litt da ;-)

Hehe ja da har du en fin unnskyld til å handle :D hehe.. men virker som om dem gjør et skikkelig hopp i en viss alder hvertfall :)
 
Back
Topp