Trøndertråd

Hallåj d e heittj ut !!! Får dåli samvittihet av å setta innj å se på knall været men det friste ikke me sol på skrotten. Sku ønsk æ kunna kjøpt mæ et stoort badebasseng å sotti i ut i hagen men siden vi bor i blokk å har masse folk som hadd sett d så droppe æ hvalross showet :D Etter tips fra nånn på forumet her så tror æ æ ska kjør ned til byen å se om æ finn haremsbukse på H&M :) vorri deili å hatt ei bukse som ikke stramme og som e fin å ha på føden :) Ønske alle trøndelagsdamerne en fin dag i goværet :)
 
Feeeeling hot hot hot!! jæææ d e varmt ut!!! Virri på sykehuset en tur i dag. Har fått svangerskapskløe med forhøya leververdia... Alt var bra med lille tuppa, fikk medisin mot kløe... Skal tilbake fredag for nye prøver og inn om 14 dg for ny vurdering av situasjonen!!! Dro rett ned til sjøen da æ kom heim å har liggi å doppa som en annen hvalross... Like at der er sommer og sol, men deg treng itj å vær såååå varmt!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har trønderdamerne gått varm? Va så stillt på tråden her !! Glede mæ på ei mildere uke no altså :) Håpe d e fint me alle høygravide trønderdamer :)
 
Æ tru æ gikk varm i dag ja.. Gjort lite å ingenting, vente bare på regnet no :) uvant te oss trøndera herre.. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Evig takknemlig for at noen har oppfunnet vifter! Kunne ikke klart meg uten i disse tider ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Æ har vifte å aircondition på soverommet. Klare itj å sov me nån av delan på :p
Vært våken i nesten hele natt å svetta! Bah! :(
Åsså melde dæm gråvær å sende mer sol?! Første gang æ har blitt skuffa over d!! 4 uka t termin enda...
 
Noen som hører til Gjørtlerveien helsestasjon?

Har termin 31. juli, vil gjerne bli kjent!
 
Noen som hører til Gjørtlerveien helsestasjon?

Har termin 31. juli, vil gjerne bli kjent!


Jeg hører til Dalgård helsestasjon, men det jo rett i nærheten da...:) vil gjene bli kjent, termin 13.08! Har ei jente født i 2011, og nå venter vi på lillebror!
 
Så koselig å se trøndertråden igjen :)
Ser d va varmt ått oss lengre opp i tråden- rart ka fort en glømme her æ sett me ullsokka å ønske mæ 15 grader til :)
 
Brabra:) Enn med deg?
Sjekket ut City Lade i dag, det er et kjøpesenter jeg kan like!
Bra her å! Storkose mæ om dagan, sjøl om d e litt stress me 3 kids ;)
City lade va æ på når d åpna. Fikk liksom ikke nå inntrykk av senteret pga de par hundre andre folkan som va der! :D må ta mæ en tur igjen :)
Har dåkker lært babyan nå triks no? :laughing002
 
Så koselig å se trøndertråden igjen :)
Ser d va varmt ått oss lengre opp i tråden- rart ka fort en glømme her æ sett me ullsokka å ønske mæ 15 grader til :)
:D
Ja, fy søren! Men e veeldig gla æ ikke fikk baby i juni/juli. Den varmen der+amming å babykos. D hadd blitt varmt d! ;)
No bruke æ lillemor t å varm mæ på! :)
Ligg i fotenden min om natta. Haaha! Neida :smiley-angelic002
 
Back
Topp