Jeg må ta en pause herfraSkal se litt på tv med mannen
![]()
Kose dere!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Jepp. Men chia frøa er verdt det. Har bakt brød, og brøda blir ikke like gode uten de frøeneDet er andre faktoren. Veldig dyrt.
![]()
Kos degJeg må ta en pause herfraSkal se litt på tv med mannen
![]()
Jepp. Men chia frøa er verdt det. Har bakt brød, og brøda blir ikke like gode uten de frøeneOg sunne!!
Nå må du huske å lage da, så jeg ikke blir skuffaLurt!![]()
godt mulig detJa, alt er relativt som jeg sa.![]()
Må si meg enig derJeg tror ikke det er verdt turen til helsekost for oppskriften min, for der var det så mye snadder allerede.![]()
Hmm... Kanskje du er små sulten? Lage deg en god kopp te, kanskje noe kveldsmat. Eller kutte opp litt fruktLyst på noe godt, men vet ikke hva....
I så fall hadde jeg brukt coscos i steden for quontaJeg tror ikke det er verdt turen til helsekost for oppskriften min, for der var det så mye snadder allerede.![]()
Hei Kengu!godt mulig det
coscos er jo billig også!I så fall hadde jeg brukt coscos i steden for quonta
Hmm... Kanskje du er små sulten? Lage deg en god kopp te, kanskje noe kveldsmat. Eller kutte opp litt fruktMed yoghurt til. Det hadde netopp jeg
coscos er jo billig også!Vinn vinn
Hihi. Hmm oki. En ispinne? Et glass o boy eller kakao?Te tør jeg ikke drikke så sent som nå, og frukt har jeg akkurat spist.
Er ikke sulten, bare "lekker-sulten"
Jepp. Enda mer vinn vinn.Og har ca samme konsistens