Hei, og god kveld.
Noen planer for i kveld?
Her blir det Masterchef, og etter det vet jeg ikke
Noen planer for i kveld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masterchef her ogsåHei, og god kveld.
Noen planer for i kveld?
Spent på hva de skal lage i dagHei, og god kveld.
Noen planer for i kveld?
Har ikke kommet så langt. Har laget oss vafflerHei, og god kveld.
Noen planer for i kveld?
Spent på hva de skal lage i dag![]()
Er det snart finale i Masterchef?Hei, og god kveld.
Noen planer for i kveld?
Det e rmye mindre enn det jeg har skravlet før..
Synes det der virket litt vel lett jeg da men. .Kanskje det er noe vi kan diskutere i dag også![]()
Er det snart finale i Masterchef?
Synes det der virket litt vel lett jeg da men. .
Tenker jeg også noen gangerEr egoistisk og må skjerpe meg faktisk.
Skulle likt å se hvordan han følte seg om han produserte ett menneske..
Kjedelig med sure mannfolk. Ville han ikke snakke om det?Mannen er forresten sur her i dag og, apropos sure mannfolk. Jeg vet ikke hvorfor han er sur da, men nå gikk han tur med hunden heldigvis så forhåpentligvis hjelper det med frisk luft. Må vel ha vært ett eller annet på jobben vil jeg tro. Det pleier heldigvis ikke å vare, og det pleier ikke å være ofte.
Ja, det er vel det som blir utfordringen tenker jegAkkurat denne oppgaven, ja, men da vil det også være vanskelig å skille seg ut.
Den beste italienske pizzaen jeg har smakt (i Italia) var med blant annet gorgonzola ost![]()
Her er planen: Ligge på sofaen. Se en ep av SOA med mannen i kveld. SESONGAVSLUTNINGHei, og god kveld.
Noen planer for i kveld?
Er det matprat på dere igjen? HihiJa, det er vel det som blir utfordringen tenker jegDe er nok veldig strenge på denne oppgaven! Jeg har også smakt det, veldig godt synes jeg da!
![]()
Har vel en dårlig dag han da... Men han vil vel ikke snakke om det?Mannen er forresten sur her i dag og, apropos sure mannfolk. Jeg vet ikke hvorfor han er sur da, men nå gikk han tur med hunden heldigvis så forhåpentligvis hjelper det med frisk luft. Må vel ha vært ett eller annet på jobben vil jeg tro. Det pleier heldigvis ikke å vare, og det pleier ikke å være ofte.
HihiEr det matprat på dere igjen? HihiIkke snegler nå skjønner jeg. Pizzasnakk likte jeg bedre
![]()
Er det matprat på dere igjen? HihiIkke snegler nå skjønner jeg. Pizzasnakk likte jeg bedre
![]()
Ha lommetørkle klartHer er planen: Ligge på sofaen. Se en ep av SOA med mannen i kveld. SESONGAVSLUTNING![]()