Felles skravle 2015

Hei, og god kveld.
Noen planer for i kveld?

Her blir det Masterchef, og etter det vet jeg ikke

Mannen er forresten sur her i dag og, apropos sure mannfolk. Jeg vet ikke hvorfor han er sur da, men nå gikk han tur med hunden heldigvis så forhåpentligvis hjelper det med frisk luft. Må vel ha vært ett eller annet på jobben vil jeg tro. Det pleier heldigvis ikke å vare, og det pleier ikke å være ofte.

Er egoistisk og må skjerpe meg faktisk.

Skulle likt å se hvordan han følte seg om han produserte ett menneske..
Tenker jeg også noen ganger :P Bah

Mannen er forresten sur her i dag og, apropos sure mannfolk. Jeg vet ikke hvorfor han er sur da, men nå gikk han tur med hunden heldigvis så forhåpentligvis hjelper det med frisk luft. Må vel ha vært ett eller annet på jobben vil jeg tro. Det pleier heldigvis ikke å vare, og det pleier ikke å være ofte.
Kjedelig med sure mannfolk. Ville han ikke snakke om det?

Akkurat denne oppgaven, ja, men da vil det også være vanskelig å skille seg ut.
Den beste italienske pizzaen jeg har smakt (i Italia) var med blant annet gorgonzola ost :)
Ja, det er vel det som blir utfordringen tenker jeg :) De er nok veldig strenge på denne oppgaven! Jeg har også smakt det, veldig godt synes jeg da! :)

Ja, det er vel det som blir utfordringen tenker jeg :) De er nok veldig strenge på denne oppgaven! Jeg har også smakt det, veldig godt synes jeg da! :)
Er det matprat på dere igjen? Hihi :D Ikke snegler nå skjønner jeg. Pizzasnakk likte jeg bedre :D

Har vel en dårlig dag han da... Men han vil vel ikke snakke om det? :p Kanskje det hjelper med frisk luft :D

Back
Topp