Felles skravle 2015

Hihi nei jeg vet :p Er bare jeg som må ha en serie å se på alene, for mannen er så mye ute å styrer med andre ting. Så SOA har vi brukt evigheter på.. Får jo aldri sett det ferdig. Så da vil jeg se the killing selv. Også ser vi sammen på the strain som kommer ut hver mandag :D Oooog the last ship ser vi sammen på. Må ha en egen serie også :D
Jeg liker også å ha egen serie som bare jeg ser på. Nå ser jeg på Elementary på Netflix.

Sånn er jeg og! Må ha en egen serie :p The Killing var min egen serie :D Helt til han synes det var så spennende og ville se med.... Walking dead begynner forresten 13 oktober på fox HD :)
Walking dead ser vi også sammen :D De eneste seriene han har likt og som vi har sett sammen er GOA, walking dead, suits, the strain og BBT. Tror jeg. Jeg er jo seriehore liksom. Han fatter ikke at jeg gidder å se så mye på serier :P

Kan komme jeg :D

Hehehe.. Det hadde vært greit for meg. Alkoholen dør forresten ut før man dynker kjeksene, fordi man blander alkoholen i den varme kaffen. :) Dessuten er det vel 1 eller 2 ss til én hel kake. :p

Jeg må vel bare finne tid til å bake kake da. Vi har for mye planer fremover.

Da forstår jeg alt mye bedre. Her elsker mannen serier like mye som meg, men det kan være dumt, for da blir det noen ganger at vi legger oss for sent for vi må bare se eeeeeeen episode til. :p
Hihi skjønner. Men gøy at dere begge liker serier godt da :D Mannen her er kresen.

Walking dead ser vi også sammen :D De eneste seriene han har likt og som vi har sett sammen er GOA, walking dead, suits, the strain og BBT. Tror jeg. Jeg er jo seriehore liksom. Han fatter ikke at jeg gidder å se så mye på serier :P
Her er vi begge to seriehorer til de grader :p Vi greier ikke slutte og se!

Jeg liker også å ha egen serie som bare jeg ser på. Nå ser jeg på Elementary på Netflix.
Hva handler det om? Bør jeg skrive den på lista mi? :P

Her er vi begge to seriehorer til de grader :p Vi greier ikke slutte og se!
Haha gøy da :P Mannen liker bedre å styre i garasjen da.. Eller spille :P

Hihi skjønner. Men gøy at dere begge liker serier godt da :D Mannen her er kresen.

Fordeler og ulemper med begge deler høres det ut som. :p

Hva er BBT?

Kan det gå utover leggetiden hos dere og?
Men når han første er hekta på en serie, sånn som SOA.. Kan han gjerne sitte oppe altfor lenge. Da er det jeg som klager å sier vi må sove :P Han ville se sesongavslutningen på SOA i går kl 23... Jeg skulle tidlig på jobb i dag :P Så det skjedde ikke!

Hehehe.. Det hadde vært greit for meg. Alkoholen dør forresten ut før man dynker kjeksene, fordi man blander alkoholen i den varme kaffen. :) Dessuten er det vel 1 eller 2 ss til én hel kake. :p

Jeg må vel bare finne tid til å bake kake da. Vi har for mye planer fremover.
Kan bare sykle bort :p :D Selvom det blir litt kaldt nå og jeg blir andpusten av og gå opp trappa. Skal dere så mye fremover? Heldige! Deilig og ha planer utover høsten :D

Back
Topp