Felles skravle 2015

Hihi godt det ikke bare er meg :P Hekling/strikking og skravling går vertfall ikke. Tv og strikking klarer jeg da :D
Tv og noe annet går bra ja ;) vi skulle hatt 4 hender :D

Jeg fikk en skikkelig god Tiramisu hos ei venninne for et par uker siden. Med noe alkohol i.

Ja, det skal være fingerkjeks dynket i espresso blandet med litt alkohol, Amaretto eller Disaronno (mandellikør). Og skikkelig mascarponekrem. Og kakaopulver på toppen.

Hvorfor da? The Killing er ikke en dameserie liksom?
Hihi nei jeg vet :P Er bare jeg som må ha en serie å se på alene, for mannen er så mye ute å styrer med andre ting. Så SOA har vi brukt evigheter på.. Får jo aldri sett det ferdig. Så da vil jeg se the killing selv. Også ser vi sammen på the strain som kommer ut hver mandag :D Oooog the last ship ser vi sammen på. Må ha en egen serie også :D

Det var nok akkurat sånn jeg fikk servert. Amaretto tror jeg hun hadde oppi:) Den var kjempegod!

Det hørtes godt ut. Nam. Nå fikk jeg veldig lyst til å ha gjester så jeg kan lage det. :p

Hihi nei jeg vet :p Er bare jeg som må ha en serie å se på alene, for mannen er så mye ute å styrer med andre ting. Så SOA har vi brukt evigheter på.. Får jo aldri sett det ferdig. Så da vil jeg se the killing selv. Også ser vi sammen på the strain som kommer ut hver mandag :D Oooog the last ship ser vi sammen på. Må ha en egen serie også :D

Åja, sånn ja. Jeg trodde du tenkte at han ikke ville se den jeg. :p

Det var veldig sent også! Hva skal dere gjøre nå då?
Ja! Ille nok at han egentlig jobber til 18 tirsdag og onsdag, nå i det siste har det vært til 20. Vi skal visst spise ferdigpizza, og se på TV. Jeg gleder meg til The big bang theory om ti minutter:D

Overhode ikke!!
Nei ! Men mannen liker ikke så mange serier :P Nå har vi sett SOA og the strain, så nå trenger han seriepause :P Jeg må alltid ha en serie jeg kan følge meg på om jeg kjeder meg :P

Ja! Ille nok at han egentlig jobber til 18 tirsdag og onsdag, nå i det siste har det vært til 20. Vi skal visst spise ferdigpizza, og se på TV. Jeg gleder meg til The big bang theory om ti minutter:D

Ohh.. BBT! <3

Hihi nei jeg vet :P Er bare jeg som må ha en serie å se på alene, for mannen er så mye ute å styrer med andre ting. Så SOA har vi brukt evigheter på.. Får jo aldri sett det ferdig. Så da vil jeg se the killing selv. Også ser vi sammen på the strain som kommer ut hver mandag :D Oooog the last ship ser vi sammen på. Må ha en egen serie også :D
Sånn er jeg og! Må ha en egen serie :p The Killing var min egen serie :D Helt til han synes det var så spennende og ville se med.... Walking dead begynner forresten 13 oktober på fox HD :)

Æsj det skjønner jeg. Kjedelig når det blir så lange dager. Godt med noe enkelt til mat da :D Big bang er så morsomt. :D

Neida :p Må bare ha min egen serietid i tillegg :p Han liker ikke serier egentlig.

Da forstår jeg alt mye bedre. Her elsker mannen serier like mye som meg, men det kan være dumt, for da blir det noen ganger at vi legger oss for sent for vi må bare se eeeeeeen episode til. :p

Back
Topp