Og det irriterer meg noe frykteligJepp. Journalister tenker noen ganger veeeldig kort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og det irriterer meg noe frykteligJepp. Journalister tenker noen ganger veeeldig kort.
Vi kommer sikkert til å fortsette med The Killing i kveld.![]()
TakkDu er så flink! Jeg klarer bare å gjøre en ting om gangen jeg. Nå blir det skravlings litt før SOA
Jepp!! Men de fjerna det etterhvertRøpte de at han gikk ut også? :/ Teit
Åh .. Liker ikke! :/ Men krysser fingrene for det <3Ja, men jeg har ikke troen.
Enda teitere. Å liksom ombestemme segJepp!! Men de fjerna det etterhvert
Den serien likte jeg veldig godtVi kommer sikkert til å fortsette med The Killing i kveld.![]()
Jeg fikk en skikkelig god Tiramisu hos ei venninne for et par uker siden. Med noe alkohol i.Tiramisu er liksom ikke én oppskrift, så selv om du har smakt én så er det ikke sikkert du har fått en ordentlig god Tiramisu.
Leste aldri den artikkelen, men fikk med meg at han var homo da. Noe så teit at de la ut det før episodenSånn som skjedde samme dag farmen skulle sendes stod det på nettavis: utsendt farmen deltaker kommer ut av skapet på tv! Takk, der ødela de den farmen episoden![]()
Hihi godt det ikke bare er megTakkKlarer bare en ting om gangen jeg også
![]()
Vet ikke. Han er så tjukk i hodet for tiden. Tenker kun på seg selv..Så hva klager han på???
Haha,ja! Stå for det dere har gjortEnda teitere. Å liksom ombestemme seg![]()
The killing er nest serie på lista miDen serien likte jeg veldig godt![]()
Ja, men jeg har ikke troen.
Ja ikke sant! Det ble sikkert veldig mange sure folk som tok kontakt med dem, så angra dexsmile8Haha,ja! Stå for det dere har gjort![]()
Jax <3Du er så flink! Jeg klarer bare å gjøre en ting om gangen jeg. Nå blir det skravlings litt før SOA
Fjerna den litt forsent da.. Den personen fikk sikkert litt refs fra sjefenJepp!! Men de fjerna det etterhvert
Er det den etter SoA?The killing er nest serie på lista mi![]()
OhlalaJax <3
JaEr det den etter SoA?![]()