Det regner jeg jo medOk. Kokkene burde hvert fall vite hvordan man sier det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det regner jeg jo medOk. Kokkene burde hvert fall vite hvordan man sier det.
Jeg har smakt det flere ganger. Syns bare det blir litt mektig for min smak![]()
Ja stakkars. Blir så sinna selv om noen spoiler...Ble litt bekymret for stakkars Lykkeliten![]()
Skulle til å si det samme MC er ikke det samme uten dere og skravle med samtidigLegg bort heklinga![]()
Prøver jo å bli ferdige med disse luene som jeg skulle vært ferdige med for mange dager sidenLegg bort heklinga![]()
Det er ikke detSkulle til å si det samme MC er ikke det samme uten dere og skravle med samtidig![]()
Ja stakkars. Blir så sinna selv om noen spoiler...![]()
Flere ganger på ulike måterFlere ganger, samme type, eller flere ganger, ulike typer? Jeg synes den er mektig, men på en god måte, siden det er med mascarponekrem.Det er selvfølgelig lov å ikke like den da. Haha.. Jeg bare har smakt sikkert 30 forskjellige Tiramisu, og det er kun 4-5 oppskrifter jeg synes er ordentlig gode (mange middels gode, men dessverre mange kjedelige også). Blant annet den oppskriften jeg selv bruker er god.
![]()
Du er så flink! Jeg klarer bare å gjøre en ting om gangen jeg. Nå blir det skravlings litt før SOAPrøver jo å bli ferdige med disse luene som jeg skulle vært ferdige med for mange dager siden![]()
Skikkelig dårlig gjort. Eller om noen skriver det på facebook!Verste jeg vet er om man leser i avisen eller noe sånt, og det er spoiler. Dårlig gjort.
Sånn som skjedde samme dag farmen skulle sendes stod det på nettavis: utsendt farmen deltaker kommer ut av skapet på tv! Takk, der ødela de den farmen episodenVerste jeg vet er om man leser i avisen eller noe sånt, og det er spoiler. Dårlig gjort.
Ja jeg reagerte også på det. Hadde gleda meg sånn til episoden, på hva det var han skulle fortelle.Sånn som skjedde samme dag farmen skulle sendes stod det på nettavis: utsendt farmen deltaker kommer ut av skapet på tv! Takk, der ødela de den farmen episoden![]()
Sånn som skjedde samme dag farmen skulle sendes stod det på nettavis: utsendt farmen deltaker kommer ut av skapet på tv! Takk, der ødela de den farmen episoden![]()
Ja! Røpte det og at han gikk utJa jeg reagerte også på det. Hadde gleda meg sånn til episoden, på hva det var han skulle fortelle.
Er det testing i morgen forestenJepp. Journalister tenker noen ganger veeeldig kort.
Vi kommer sikkert til å fortsette med The Killing i kveld.Vi så ferdig The Killing, sesongavslutning sesong 4 (vet ikke om det finnes mer, men stopper der på Netflix foreløpig hvert fall). Veldig bra serie. Og så har vi sett på The Fall, men der er det bare én sesong på Netflix, så det var jo bare utrolig frustrerende!
Skikkelig dårlig gjort. Eller om noen skriver det på facebook!
Røpte de at han gikk ut også? :/ TeitJa! Røpte det og at han gikk ut
Er det testing i morgen foresten?
Ja helt enig! Kjenner jeg blir smågal av sånntHaha.. JA! Folk ass. Det er jo ikke om å gjøre å se ting først, det er jo mye morsommere å snakke med andre om det når de har sett det selv og?