Skravletråd :)

Det er så mange "samtaler" som går paralelt her inne, at jeg klarer ikke følge med på en eneste en :-P så popper inn å ønsker alle sammen en god dag ;) hva har du på tapeten i dag da? Jeg har mest lyst å gå å legge meg igjen :-D

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
God morgen!
Skjønner deg godt! Man må bare hoppe inn :)
Vaske litt klær idag tror jeg. Må reklamere på noen lameller også skal jeg kjøpe farris :p
Nettopp stått opp. Kanskje en dupp senere idag :)
Du da?

:o
Ja, blir avhengig av dette her... :confused:
Men jeg burde være safe en periode for topp 30 da ...??? :)
Du er det ja!
Fra 4. og nedover er det så tett at jeg må bare fortsette. Tror faktisk du kan ta deg 1 eller 2 dager fri uten at det påvirker noe.

Helsefagarbeider :P Når jeg gikk inn i utdanningen fikk vi høre at man kunne jobbe med ting som barn og barsel og ellers på sykehus, men det viser seg (hvertfall her) at man bare får jobbe sykehjem, hjemmesykepleie og med psykisk utviklingshemmede. Var ikke helt det jeg så for meg :/

Hva måtte du gått istedet da? :o :confused:
Barsel hadde sikkert vært kjempespennende :)

Har en svigertante som jobber på barneavdelingen, og elsker jobben sin :)

Hva måtte du gått istedet da? :eek: :confused:
Barsel hadde sikkert vært kjempespennende :)

Har en svigertante som jobber på barneavdelingen, og elsker jobben sin :)
Du kan visst videreutdanne deg fra det jeg har. Men da må du ha 1 års praksis på barsel (og det får du ikke her jeg bor) også må du ta 1 års videreutdanning i Oslo eller Nord-Norge (som er uaktuelt). Og uansett om du gjør alt det så sier de på barsel her hvertfall at de er bare interessert i videreutdannede SYKEPLEIERE.. :(

Æsjda, det er ikke så koslig.
Så nå har hun fått beskjed om at fortsetter hun er det marsj i bhg med en gang.
Skikkelig pedagogisk, bruke bhg som straff :D

Det er så mange "samtaler" som går paralelt her inne, at jeg klarer ikke følge med på en eneste en :-P så popper inn å ønsker alle sammen en god dag ;) hva har du på tapeten i dag da? Jeg har mest lyst å gå å legge meg igjen :-D

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Blir vant til der etterhvert ;)

I dag skal jeg bake kake, gå tur med vofsen og på kurs i kveld.
Prøve å vaske litt om energien tillater det :)

Hva med deg? ;)

Back
Topp