Det sier jeg også! Man har jo ett visst ansvar her inneAt dere tør![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det sier jeg også! Man har jo ett visst ansvar her inneAt dere tør![]()
Tror vi snakket om kaker ?
Jada, klart man kanPå andre uka nå om man kan klassifisere sykemld som ferie...![]()
Blæh!!! Nåken har vært å spist knekkebrød i senga miva ikkje akkuratt tenkt å bytta på senga kl 12 om natta
Sent from my iPhone using BV Forum
Så urettferdig. Gullklumpen til mor... Har dere et ok forhold da?Har 2 søsken. Broren min er 14 måneder yngre enn meg og blir behandlet helt annerledes. Han kan liksom ikke gjøre noe gale og blir tillatt alt! Har også ei søster på 13 år som har asperger syndrom og krever mye. Hun er mye og overnatter her hos oss.
Foreløpig stille og roligNoe fres på jobb?
Får vel sove jeg og. Imorgen er det tid for jordmortime . Natta![]()
Stakkars...la henne soveHelt utroligmå kanskje stå opp snart da, vekke god-jenta
![]()
Tross altDet sier jeg også! Man har jo ett visst ansvar her inne![]()
Har dere allerede startet mat-praten??Stemmer nok det ja
Fordi du sa du ikke likte kake, spurte jeg hva du spiser istedet![]()
Kjempetrivelig i butikk. Treffer så mye hyggelige folkFøler jo jeg har kasta vekk en del av livetTror jeg hadde vært lykkeligere i en butikkjobb. Vi får se hva jeg finner meg
![]()
Da går jeg også å legger meg. Eller surfer netflix i senga hvertfall![]()
Jaaaa! Kjennes ut som jeg blør! Hjelp! Kanskje jeg blir blindÅ nei!!
Det er plagsomt![]()
Kl er 02:21 og begge barna våknet!!
Tror de hater meg!
Har et helt greit forholdSå urettferdig. Gullklumpen til mor... Har dere et ok forhold da?
Håper søsteren din klarer seg fint hjemme. Og flott av deg som lar henne ligge o er hos dere så ofte![]()
Oppdatering Vis vedlegget 81825Vis vedlegget 81826Vis vedlegget 81827Vis vedlegget 81828
Sent from my iPhone using BV Forum
Det kan ta sin tid ja
Brukte 2 timer på 400 innlegg i går kveld jeg..haha![]()
"Skriv til krampa tar deg mens RonjaR er på jobb"![]()
Er vel alltid litt negativt også. Viktigste er jo at det er mest positivt. Ja.. enkelte folk eier jo ikke vanlig folkevett.Kjempetrivelig i butikk. Treffer så mye hyggelige folkmen det er veldig slitsomt også. Både fysisk og psykisk. Treffer man en mannevond kunde kan uka i værste fall være ødelagt. Synd å kaste bort så mye kalorier på ett menneske
men vi er jo bare mennesker vi også!