Skravletråd :)

På andre uka nå om man kan klassifisere sykemld som ferie... ;)
Jada, klart man kan :P Eller.. spørs vel om forma er god nok til å nyte at det er fri :P

Blæh!!! Nåken har vært å spist knekkebrød i senga mi :eek: va ikkje akkuratt tenkt å bytta på senga kl 12 om natta :mad:

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke noe deilig å sove på knekkebrød smuler... :confused:
Håper det ikke ble for mye styr for deg? ;)

Har 2 søsken. Broren min er 14 måneder yngre enn meg og blir behandlet helt annerledes. Han kan liksom ikke gjøre noe gale og blir tillatt alt! Har også ei søster på 13 år som har asperger syndrom og krever mye. Hun er mye og overnatter her hos oss.
Så urettferdig. Gullklumpen til mor... Har dere et ok forhold da?
Håper søsteren din klarer seg fint hjemme. Og flott av deg som lar henne ligge o er hos dere så ofte :)

Føler jo jeg har kasta vekk en del av livet :P Tror jeg hadde vært lykkeligere i en butikkjobb. Vi får se hva jeg finner meg ;)
Kjempetrivelig i butikk. Treffer så mye hyggelige folk :) men det er veldig slitsomt også. Både fysisk og psykisk. Treffer man en mannevond kunde kan uka i værste fall være ødelagt. Synd å kaste bort så mye kalorier på ett menneske :p men vi er jo bare mennesker vi også!

Så urettferdig. Gullklumpen til mor... Har dere et ok forhold da?
Håper søsteren din klarer seg fint hjemme. Og flott av deg som lar henne ligge o er hos dere så ofte :)
Har et helt greit forhold :) Søsteren min betyr mye for meg og hun sier selv at hun trives best her og at jeg er hennes beste venn. Hun har det vanskelig, men vet foreldrene mine gjør så godt de kan. Tror hvertfall det er godt for henne å vite at hun får komme hit når hun vil :)

Det kan ta sin tid ja ;)
Brukte 2 timer på 400 innlegg i går kveld jeg..haha :D
:eek::eek: bv - basillen OG bv - syken? ? Du kommer til å slite når du skal på jobb igjen :p

"Skriv til krampa tar deg mens RonjaR er på jobb":p

Aha, DET trikset ja ;)
Men du skriver jo uansett om du er på jobb, så det er jo umulig å ta deg igjen :p

Kjempetrivelig i butikk. Treffer så mye hyggelige folk :) men det er veldig slitsomt også. Både fysisk og psykisk. Treffer man en mannevond kunde kan uka i værste fall være ødelagt. Synd å kaste bort så mye kalorier på ett menneske :p men vi er jo bare mennesker vi også!
Er vel alltid litt negativt også. Viktigste er jo at det er mest positivt. Ja.. enkelte folk eier jo ikke vanlig folkevett.

Back
Topp