Nei... Der er sikkert og visst..TakkEr neimen ikke lett å finne ut hva man vil gjøre..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei... Der er sikkert og visst..TakkEr neimen ikke lett å finne ut hva man vil gjøre..
Da tar hun feil altså!Hun mener visst selv at hun har noe å gjøre med alt...
Bare hyggeligÅ, det visste jeg ikke. Takk for at du sier ifra![]()
Jepp, sitter på jobb nåAhaRegner med du skal på jobb da?
God morgenGod morgen alle. Håper dere har sovet godt.
LuringJepp, sitter på jobb nå![]()
Så utrolig slitsomt! Tenk å være sjalu på datteren sin... Har du søsken?Hun er desverre veldig sjalu av seg. Husker det helvetet som var da jeg ville flytte sammen med mannen som 18åring
God morgenGod morgen! Klare for en ny dag? Nå spiser jeg frokost og deikker oboy!. Vel og merke sukker fri og med soyamelk. Så ingen grunn til panikk i forhold til det ønskede "forbudet" xD ha en fin dag!
God morgenGod morgen jenter![]()
Jeg har nok tatt litt feil utdanning da jeg ikke trives i det yrket i det hele tatt, men har jo brukt 4 år på utdanningen så føler det blir dumt å ikke bruke den :/Nei... Der er sikkert og visst..
Bor i Sør - Trøndelag, Trondheim.Hvor bor du da? Jeg bor på Sunnmøre
At dere tørEn kjempepause rett og slett![]()
Yeeii, så deilig daFaktisk så har jeg dettror jeg har sovet 6,5 time sammenhengende
og ingen Ronja i senga enda!
Godnatt! Snakkes imårra![]()
Æææsj... Har slitt med det selv tidligere. Men nå er jeg så gammel at jeg blir sliten av å løfte en finger så da sovner jeg bareDet er det. Har periodevis insomnia :/
Er koselig detHihigreit med ritualer
![]()
Alt det rare som blir snakket om![]()
Jobber i tollvesenetLuringHva jobber du med da?