Spennende! Håper du finner det du vil haI dag skal jeg på coop obs bygg og sjekke priser på masse greier! Blir nok der i noen timer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Håper du finner det du vil haI dag skal jeg på coop obs bygg og sjekke priser på masse greier! Blir nok der i noen timer.
God morgenGod morgen alle. Håper dere har sovet godt.
Ergoterapi. Strøk på siste eksamen, strøyk igjen og da var det nok for min del. Var i tillegg det eneste jeg strøyk på i de 3 årene. Bah! Men lagt det bak meg nå, avsluttet kapittel. Kan snakke om det uten å få vondt i magen nåHva studerte du?![]()
Kanskje like greit du er sykmeldt?![]()
God morgenGod morgen! Klare for en ny dag? Nå spiser jeg frokost og deikker oboy!. Vel og merke sukker fri og med soyamelk. Så ingen grunn til panikk i forhold til det ønskede "forbudet" xD ha en fin dag!
Haha...sært!!
Tror du trenger en drømmetyder![]()
God morgenGod morgen jenter![]()
Ja, fant den med en gang! Med maskara på i tillegg. Trengte ikke skylle i det hele tatt, bare plukka den utHar du funnet den nå?
Skylle med saltvannsoppløsning om du har...
Sånn linseveske altså...![]()
Hva legger du i rare drømmer da? I natt drømte jeg at mannen min var en sjokoladeplate og jeg prøvde å spise hanTror detta!!!
Har hatt rare drømmer i en uke nå![]()
Altså sist natt jeg sovHva legger du i rare drømmer da? I natt drømte jeg at mannen min var en sjokoladeplate og jeg prøvde å spise han![]()
Joda, men hun sto opp på feil fotSå flink![]()
Ha en fin dag på jobbJepp, sitter på jobb nå![]()
Wow! Ajour jo!![]()
GullsmedHva slags butikl jobber du i?![]()
God morgenGod morgen
Håper dere har hatt en god natt alle sammen
Ser noen har skravla mye etter at jeg la meg...fått opp noen innlegg Siljegulli?hihi
Aldri stilt her! Selv om du kanskje må snakke litt med deg selv på natta da![]()
Æsjda, det er ikke så koslig.Joda, men hun sto opp på feil fot![]()
Uff da, deilig når nesa skal renne som en fossNå er det mårran
Flytta meg fra senga til sofaen da nesa rant over...haha
Ulempen med all skravlinga vår er jo at de kanskje øker krava neste mnd![]()
Om noen dager har jeg like mange innlegg som forrige mnd![]()