ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Ja ! Er de enkle å lage ? Har lyst å prøve meg på de idagKanelknuter du mener? De er goooode.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ! Er de enkle å lage ? Har lyst å prøve meg på de idagKanelknuter du mener? De er goooode.
Ikke så spennende. Får dessverre ikke sett mye til babyen, mest hjerte og blod. Men greit å få vite at alt er ok da.God morgen
Spennende med ul da, lykke til![]()
De er som skillingsboller daEr det vanlige kanelboller liksom ? Eller de der populære en snurrer på en rar måte?her heter kanelboller hvertfall skillingsboller
![]()
Okei, det er litt kjedelig:/Ikke så spennende. Får dessverre ikke sett mye til babyen, mest hjerte og blod. Men greit å få vite at alt er ok da.
Hahaha dere er så morsommeVi må prøve å gjømme oss inni tråden herjeg gjømmer meg bak Ronja!
Tatt en tur innom tidlig i dag også. Jeg![]()
UffFor ikke å snakke om de som er psykopat....hadde det ikke vært for bekkenet, tror jeg nok at jeg hadde fått sykmelding pga andre ting...
Bra så langtYay!! Hvordan er dagen foreløpig?![]()
Mange ulydige damer herVar mye mat prat her i dag, tross mandag? !![]()
OoiHar vært siden jeg var 7
Så har egentlig gitt opp litt etterhvert...
I 2011 ble jeg lagt inn pga lammelser her og der osv, og fikk en ganske grundig sjekk. Måtte ringe ambulanse et par ganger og fordi jeg plutselig knakk sammen og ikke kom meg opp igjen.. fikk 7mg morfin den ene gangen før jeg klarte å stå på egne ben, noe som tilsvarer mengden ved brudd!!!
Men fortsatt ikke noe medhold fra legene
Jeg var da allerede sykemeldt fordi ankelen min ikke var bra etter bruddet.
Hehe, nei. Men nå gruer jeg meg til responsen heller da... Bra jeg er sykemeldt i noen uker til fullt.Bare å klage i vei
Sånn går det jo bare ikke an å oppføre seg!!
Ja.. er en god oppskrift på matprat. Der står det hvordan du lager de.Ja ! Er de enkle å lage ? Har lyst å prøve meg på de idag![]()
Men innerst inne vet du velDa var jeg en grinete sjef og en legetime i boks rikere!!
Haha
Sjefen: "er du bare forkjøla"
Jeg: "det vet jeg jo ikke, derfor jeg skal til legen"
Sjefen: "men hva er det da, er du forkjøla? "
Hører han ikke hva jeg sier da?
Drar jo til legen fordi jeg ikke vet hva det er vel?![]()
Kanelsnurr? Eller skillingsbolle?Ble nysgjerrig. Hva er dette?
For så å plukke de ut før man spiser kakaJa, må jo være epler i eplekake da![]()
![]()
BlåmandagVar mye mat prat her i dag, tross mandag? !![]()
Uff da, trøsteklem til degDe tapte og kommer nok til å rykke ned![]()