Hehe...HADET!!!Okei. Må løøøøøpe. HADE!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...HADET!!!Okei. Må løøøøøpe. HADE!
E dette den samme?Vis vedlegget 81614Vis vedlegget 81615Vis vedlegget 81616
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi må nok skryte litt av maten vår denne uka ja![]()
Noen sjefer er bare ...... Ja du skjønner sikkert hva jeg vil fram til. Har en selv..Nei... blir ikke noe bedre når sjefen mener det er umulig å være syk så ofte... " normalt har man bare influensa 1 gang i året" var vel sjefens svar på fraværet.
Takk for påminnelsenLiten påminnelse på morgenkvisten:
Bare fordi vi ønsker å ha en koselig samtale her og ingen vil at noen skal bli disket fra konken, vil jeg bare minne om forum regelen om ETT-ORDS-INNLEGG
Sånn, da har jeg gjort noe fornuftig i dag og![]()
HahaOppdaget akkurat at denne 860sider lange tråden har eksistert siden midten av august (i år!).![]()
Noen sjefer er bare ...... Ja du skjønner sikkert hva jeg vil fram til. Har en selv..
Ja... enkelte er ikke så enkle å leve med. Gidder ikke krangle med henne.Noen sjefer er bare ...... Ja du skjønner sikkert hva jeg vil fram til. Har en selv..
Om man svarer på alt så får man mange innlegg. Jeg går på svpenger og har ingen barn, så jeg har masse tid å være inne her om jeg vilDet lurer eg og på
Æsj da :/ hvilken prev kan du bruke?Var en reaksjon på p-pillen... kroppen ville ikke ha den i kroppen.
KondomÆsj da :/ hvilken prev kan du bruke?
Hahaha du er blitt avhengig xDVi må jo holde oss oppdatert. Husker eg va våken og innom for å sjekke i 1 tiden. Men det va i søvne. Så var vekke igjen mitt i prosessen![]()
HahaOppdaget akkurat at denne 860sider lange tråden har eksistert siden midten av august (i år!).![]()
God morgen til deg åGod morgenhar du noen planer om å bryte alle regler i dag
![]()
Min har vært helt superJa, den har vært grei den. Din da?
Liten påminnelse på morgenkvisten:
Bare fordi vi ønsker å ha en koselig samtale her og ingen vil at noen skal bli disket fra konken, vil jeg bare minne om forum regelen om ETT-ORDS-INNLEGG
Sånn, da har jeg gjort noe fornuftig i dag og![]()
Haha...så herligVi må jo holde oss oppdatert. Husker eg va våken og innom for å sjekke i 1 tiden. Men det va i søvne. Så var vekke igjen mitt i prosessen![]()