Skravletråd :)

Husker ikke helt. Tror jeg gjorde det når jeg satt på pc og gikk på min profil ;) Jeg har vel Bad to the bone. :p Må begynne bli mer rappkjefta med den tittelen tror jeg. Er mandag i dag da... G-O-D-I-S. Er vel som banning i kirka i dag det for noen?
Hva sa du? OBOY OG GODIS?!?

Jeg er vokst opp med en sykepleiermor med den innstillingen, og siden jeg var godt over tjue år før jeg fikk feber så var jeg per definisjon aldri syk.. ;)

Haha, har ofte tenkt det selv faktisk. Men har lært meg til at det ikke stemmer :D

Var en reaksjon på p-pillen... kroppen ville ikke ha den i kroppen.

Dumme ppiller :(
Er du blitt bedre nå da?

Ser ikke for meg at det er det som er her men et eller annet er det ihvertfall :(

Har vært verst ettee sa da, så kan jo kanskje være en reaksjon på kroppen der ;)

Er tydeligvis helt blåst i dag. Hva heter det lille stativet med magnetiske kuler folk hadde på stuebordet før? Sånn tidsfordriv. ..

Ja, sånn litt i alle fall.

Vi har ingen kontakt med mamma sin mamma og bror hun har vokst opp med (halvbror, dum onkel). Men det viste seg at mamma hadde en bror og en søster på farsiden. Tok oss 10 år å finne dem. Han døde plutselig før vi fikk infoen om dem. Rett etter at vi fant ham. Så det siste 1,5 år har jeg fått meg 1 tante, 1 onkel, 1 søskenbarn, 1 bror og 1 far... så ble plutselig en grunn for å lære ungen i magen russisk.

Også har jeg blitt helt rar av hormoner. Så nostalgisk på barnesanger, bøker, leker og filmer jeg har vokst opp med. Så har kost meg litt på ebay. XD
Så koselig at du har funnet familie:D
Viktig å bringe tradisjoner videre synes jeg:)

Back
Topp