Molly
Med lille spira i magen <3
Hihihi ja jeg er vist det innimellom, om jeg spiser godis på ukedager!U bad girl !![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihihi ja jeg er vist det innimellom, om jeg spiser godis på ukedager!U bad girl !![]()
![]()
Jeg åHihihi ja jeg er vist det innimellom, om jeg spiser godis på ukedager!![]()
Namm nystekt brød, så fantastiskGod morgen! Så glad jeg bakte brød i går mens jeg skravllet med dere. For lukten er enda i huset. Og frokosten fantastisk! ! Ønsker dere en flott dag. Noen spesielle planer?
Hihi.. Det vil vi vel ikke?Jeg åMen bare minner deg på det. Kengu kommer til å kaste oss utav tråden iløpet av dagen om hu ser vi skriver ordet godis
![]()
![]()
TakkHa en fin dag på jobb![]()
Jeg må gå om fem minutt. *gjesp*Takk![]()
Husker ikke helt. Tror jeg gjorde det når jeg satt på pc og gikk på min profilJeg har vel Bad to the bone.
Må begynne bli mer rappkjefta med den tittelen tror jeg. Er mandag i dag da... G-O-D-I-S. Er vel som banning i kirka i dag det for noen?
1473!? Du er jo helt råHm...den sier ikke det samme som min
Jeg har jo 1473 etter oppdateringen kl 9 i går kveld...![]()
Blir bedre når du kommer deg dit. Sitter allerede på jobb. Kjenner i dag er muligens en dag jeg teller ned timer xDNamm nystekt brød, så fantastiskJeg skal på jobb nå. Blæ. Så trøtt
Så er det middag, sofa, turgåing og farmen etter det!
Ser ikke helt hvordan hu skal klare å holde meg ute da må jeg innrømmeHihi.. Det vil vi vel ikke?![]()
Du ligger på 2plass jo!
Jeg håper virkelig det!!Blir bedre når du kommer deg dit. Sitter allerede på jobb. Kjenner i dag er muligens en dag jeg teller ned timer xD
Hahahaha!Ja, du må jo nesten det da syns jeg
Wæææ
At du tør !! Hehe![]()
Jeg skjønner. Men deilig å få kommet så godt i gang med skravlinga. Skal du på jobb igjen i dag?Ja, fordi jeg har vært syk en uke. Hadde ikke vært der om jeg hadde vært på jobb![]()
Nja. Er noe usikker må jeg innrømmeTror du hadde fortsatt vært opp blant topp 10 da
![]()
Vi liker å utfordre skjebnen littHahahaha!
Sebt var en dårlig skravlemåned for meg, men var på lista daMye mulig. Jeg var vel det i september![]()
Jeg åMen bare minner deg på det. Kengu kommer til å kaste oss utav tråden iløpet av dagen om hu ser vi skriver ordet godis
![]()
![]()
Hahaha ser du!Mye mulig. Jeg var vel det i september![]()