Alle gode ting er tre?

Jeg tenker på det Lykkeliten har sagt om at pergo bygger ned slimhinnen.

Jeg blør jo. Bare ikke akkurat heftig.

Jeg tenker på det Lykkeliten har sagt om at pergo bygger ned slimhinnen.

Jeg blør jo. Bare ikke akkurat heftig.

Kan hende at du egentlig burde ha hatt en UL etter EL for å se. Men nå er det jo "bare" ett forsøk igjen så er du uansett ferdig med pergo.

Ja, men jeg vil helst lykkes da.

Jaja, vi prøver, så ser vi hva som skjer.

Ja, jeg håper at du lykkes. :) Forhåpentligvis er du ferdig med pergo OG ferdig med prøving.

Poenget mitt var bare at det er egentlig ikke noe poeng i å bestille UL etter EL i kommende syklus, for du skal uansett ikke ha flere runder med pergo. Så en vurdering av pergos effekt på dine slimhinner er irrelevant etter neste EL. Uansett om du er gravid eller ikke. Om du skal prøve Letrozol spiller det ingen rolle hvilken effekt pergo har på slimhinnene da letrozol ikke har den effekten. Det er for sent med UL nå for å vurdere hvordan slimhinnene var denne runden.

Ja, du har helt rett i det.

Jeg har ikke troen på å bli gravid da, så jeg tenker juni for deg, for det blir ikke juli på meg.

Jeg er sliten, trøtt, forumsåra (ikke her) og veldig, veldig klar for helg.

Uten den omgangssyken som går på avdelingen til lillesøster for vi har ikke vaskemaskin!!!! Og aner ikke hvor lenge vi blir uten, og jeg er bare.... Sliten!

Jeg har ikke troen på å bli gravid da, så jeg tenker juni for deg, for det blir ikke juli på meg.

Uten den omgangssyken som går på avdelingen til lillesøster for vi har ikke vaskemaskin!!!! Og aner ikke hvor lenge vi blir uten, og jeg er bare.... Sliten!
Krysser fingrene for ingen omganssyke, og ei god helg for deg og dine.

Vi andre får håpe for deg, om du har mistet litt motet nå❤️

Usjda. Liker ikke at du er forumsåra og ikke har troen++. :( Jeg har endovondt og tenker operasjon. Ikke helt troen her heller altså.

Last edited:
Forumgreiene er min egen feil, jeg burde snart ha lært at om jeg lure på det samme tema over tid, så blir det til at jeg STRESSER med det, år jeg reelt sett egentlig mer undrer meg, også blir jeg såra og lei meg av de anklagene, også holder jeg meg unna der ei stund. Det går seg til.

Troen, den kommer kanskje med EL? Vi kan jo håpe det.

Nå sitter jeg heller her, og deler way to much information, men når jeg byttet bind når jeg kom hjem fra jobb, så var ikke det pga at det var fullt akkurat, men fordi det var jo greit med et tørt og rent. Sånn siden jeg ikke finner den der dumme koppen, bruker jeg jo altså bind denne syklusen også. Og på dag 2, som vel er den dagen jeg blør mest til vanlig, så tok jeg på et bind når jeg sto opp, og tok et nytt når jeg kom hjem fra jobb!

Jeg liker ikke at du blir såra uansett, og jeg er ikke helt fornøyd med den sparsommelige blødningen din.

den sparsommelige blødningen min får meg til å lure på om forholdene i det hele tatt ligger tilrette for en pergospire på forsøk tre, og er vel noe av årsaken til at jeg ikke er så superoptimistisk

Dag 1: Normal
Dag 2: Lett
Dag 3: Tja, vi får se, enn så lenge bare spotting, men jeg blør ikke på natten etter den første natta eller sånn, da kommer det den første timen etter jeg står opp. tyngdekraft?

Mer normalt er
Dag 1 Normalt (kommer ofte på kvelden)
Dag 2: Mye
Dag 3: Normal
Dag 4: Normal/lett
Dag 5: Lett/spotting
Og evt spotte en dag til eller to.

Sånn fritt etter hukommelsen, men jeg synes jeg blør litt lite nå.

vi får se.

I morgen tar jeg første pergopille i siste kur. Så ser vi hvordan det går.

Sånn som du beskriver nå er min mens til vanlig, tre dager med egentlig bare en dag som faktisk er skikkelig blødning! Ikke tenkt over at det kan ha noe betydning..
Håper ikke det betyr noe for deg ihvetfall!!

Jeg er slett ikke vant med å spotte dag 3, men siden jeg ikke finner den fordømte koppen, og bruker tøybind, og ikke har vaskemaskin, er det jo unektelig praktisk da....

Jeg er enig i at normalt sett kan det godt være helt ubetydelig at tr oppfører seg ulikt fra syklus til syklus. Poenget nå er vel mer at siden man vet at en kjent, og uønsket, bivirkning av pergo er tynne livmorslimhinner. Ergo mindre menstruasjon. Håper at du får full klaff med pergo 3.

Ja, variasjoner er det jo, det er detat jeg er redd det skyldes pergo som er problemet, og at jeg er redd det bllir verre neste gang, og evt da for lite for at pergospiren får livets rett. Men, vel, vi får se.

Cd4 litt spotting på morgenen og ferdig.

Jaja, så var nå det over og jeg er igang med siste pergokur. Rundt neste helg får vi virker satse ei ukes tid med ventet el rundt 16.11, midt i neste uke

Cd4 litt spotting på morgenen og ferdig.

Jaja, så var nå det over og jeg er igang med siste pergokur. Rundt neste helg får vi virker satse ei ukes tid med ventet el rundt 16.11, midt i neste uke

Andre gang du skriver november altså. Du skal få gullegget nå i oktober! Det har jeg bestemt. :)

Altså, og denne gangen rettet jeg det dra 16.12! Liksom "Nei, Sara, ikke desember, det er bare november"

Jeg er virkelig kommet lenger i hodet mitt enn kalenderen...

Altså, og denne gangen rettet jeg det dra 16.12! Liksom "Nei, Sara, ikke desember, det er bare november"

Jeg er virkelig kommet lenger i hodet mitt enn kalenderen...

Haha.. Det er fordi du planlegger jul det. :) Egentlig ganske koselig.

Back
Topp