Det er flere som har lagt seg, jeg skal det snart
Jeg er våken, men ikke helt bestemt på om jeg skal spise eller legge meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er flere som har lagt seg, jeg skal det snart
Skal du virkelig legge deg snart?Det er flere som har lagt seg, jeg skal det snart
Regnet med det begynner å bli sent. Skal legge meg om ikke så alt for lenge selvDet er flere som har lagt seg, jeg skal det snart
Mat ja, det hadde vært godt.. Men orker ikke å lage noeJeg er våken, men ikke helt bestemt på om jeg skal spise eller legge meg.
I senga ja, men jeg sa ingenting om å soveSkal du virkelig legge deg snart?![]()
Liker liker! TakkLiisjja, sjekk animal planet!
Nå begynte jeg og lureI senga ja, men jeg sa ingenting om å soveryggen roper etter senga
Så lenge du ikke skal sove snart da?Nå begynte jeg og lure![]()
Regnet med detLiker liker! Takk![]()
Skal du jobbe i morgen og?Regnet med det begynner å bli sent. Skal legge meg om ikke så alt for lenge selv
Og etterpå er det om den mega haienRegnet med det![]()
I morgen kveld jaSkal du jobbe i morgen og?
Er det? Den er jeg mer spent på!! Den vi var usikre på om var sann?Og etterpå er det om den mega haienmå jo se det også!
Den er vi usikre på ja!Er det? Den er jeg mer spent på!! Den vi var usikre på om var sann?
Ble ikke senga enda lællOooh! Den heter new evidence![]()
Ikke her hellerBle ikke senga enda læll![]()
Den er så spennende!Den er vi usikre på ja!
Den der med havfruene har jeg sett før, var den videoen jeg prøvde å finne til deg