Felles skravle 2015

Jeg har skravlet veldig lite siden fredag, men på mystisk vis jeg jeg ikke mistet fjerdeplassen. Kanskje det ikke er så mange andre som har skravlet så mye i helgen heller...
Kanskje ikke. Bare jeg som har vært redd for at folk har skravla så mye :P

Jojojo selvsagt har jeg laget den, er jo premien til lykkeliten.:p
Hva skal hun få premie for? Og er det lenge til? I såfall bør du spise denne og lage en ny :P

Finnes det? Blir ikke den veldig svak i smak?
Neida den var bare kjempegod, du må prøve den så skjønner du :D også er det med sjokoladeniter som man skal strø oppå ❤️

Vi er veldig fornøyd med kvik :)
Øvereng er en smule billigere både på selve kjøkkenet, transport og montering og noen av småtingene synes jeg var finere med øvereng. Som f eks vask og farge på steinplatene dems, men vi har ikke bestemt oss, så vi får se.

Neida den var bare kjempegod, du må prøve den så skjønner du :D også er det med sjokoladeniter som man skal strø oppå ❤️
*Sikle* Den hadde passet bra på bordet foran meg nå!

Den har ikke jeg tatt å mine barn skal ikke ta den, klarer ikke helt å stole på den enda

Det er jo ikke aktuwlt å ta den lenger da, den gis ikke lenger, men derimot anbefales gravide i 2. og 3. trimester å ta ordinær influensavaksine.

Da svineinfluensavaksinen kom, hadde vi en sønn i den aldersgruppen som gjorde at vi ble prioritert til å ta den. Og vi tok den hele familien. Jeg konkluderte med at jeg KAN leve med meg selv om det gir effekter som ikke er heldige fordi jeg vet at "jeg gjorde det de som jobber med dette anbefaler", og jeg kunne IKKE levd med meg selv om vi ikke tok den og han fikk det og det ga uheldige effekter fordi jeg "valgte å gjøre noe annet enn det de som jobber med dette anbefaler". Jeg følger de offisielle anbefalingene, da kan jeg sove på natta og vite at jeg gjorde i alle fall så godt jeg kunne.

Ingen av oss fikk problemer med dette utover vondt i armen den dagen vi tok den, og jeg angrer ikke på det valget jeg tok, på bakgrunn av hvorfor jeg tok det.

Jeg tok ordinær influensavaksine sa jeg var gravid andre gang, og det var jo slett ikke skummelt synes jeg. Det gjør jeg glatt igjen, og hvert år når jeg ser anbefalingen så lurer jeg på "burde jeg kanskje tatt den nå, som prøver, så slipper jeg ta den som gravid?" Men, vel, nå er det den tiden igjen, så om jeg tok den i fjor hadde jeg vært like langt i år. så jeg venter.

Ooh hørtes veldig fristende ut!

:D hadde du sjokoladekake?
Jeg hadde 3 kaker, sånn som på bildet. Den største var vanlig fløtekake med marsipanlokk, den mellomste sjokoladekake med marsipanlokk og den tredje gulerotkake med hvitt rundt :D Så de så ganske like ut, men forskjellig innhold :D

Back
Topp