Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Okei, det er smak og behag. Håper du finner noe å se![]()
Alltids noe å se på vel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei, det er smak og behag. Håper du finner noe å se![]()
Noe sånt ja, haha! Har ikke helt lyst å åpne. Men utrolig hvor lenge sukkerholdige produkter holder seg da. Rene heksebrygg. Får se.
Just like heaven er søt synes jeg.. kom ikke på noen nå.. litt blåst xDKanskje jeg skulle benyttet sjansen til det nå som mannen ikke er hjemme
Har du noen bra anbefalinger?
Da håper jeg lillemor vil soveSkal prøvekommer an på om lillemor vil sove.
Alt mulig tror jeg, teater, film, matJeg kan skravlle litt. Hva skravlles det om i kveld?
jeg henger på nett for å finne 8 kalendergaver til, noen som har tips? er til mamma..
Oppvaskbørs med såpepåfyll. Og "skrubb/svamp" som byttes ut. Har det selv og svigermor elsker dem.
Nøkkelring
Krus
Ei vanvittig god penn
Bilde
"Gavekort" med kafetur med deg
Vaskekluter
Kjøleskapsmagneter
Led kubbelys
Kjøkken ting type spade, kjøttdeighakke eller sleiv.. ect.
Min aller største favoritt er Bridget Jones DiaryKanskje jeg skulle benyttet sjansen til det nå som mannen ikke er hjemme
Har du noen bra anbefalinger?
Liste til mannen er lettHar du en sånn liste til mannen og ellerhehe
Deg kunne jeg sett film med ser jegMin aller største favoritt er Bridget Jones DiaryEllers Beastly, Charlie St. Cloud og The Lucky one. De 3 siste drama da.
Jersey Girl, Maid in Manhattan, Letters to Juliet, Friends with benefits, New years eve, The sweetest thing, Wedding planner, Ever after, Les Miserables, Enchanted, Home sweet home.
De jeg kom på av komedie/romantikk![]()
Takk.Oppvaskbørs med såpepåfyll. Og "skrubb/svamp" som byttes ut. Har det selv og svigermor elsker dem.
Nøkkelring
Krus
Ei vanvittig god penn
Bilde
"Gavekort" med kafetur med deg
Vaskekluter
Kjøleskapsmagneter
Led kubbelys
Kjøkken ting type spade, kjøttdeighakke eller sleiv.. ect.
Hehe... hvor mange gaver mangler du og ca pris eller interesse? Så kanjeg alle fall prøve å hjelpe. Menn er jeg ikke så flink på. Vi har ikke lagd pakke kalender i to - tre år for vi har måtte prioritere litt annerledes. Så ble heller spandert på litt dyre gaver og bryllup og hus/bil kjøp.Har du en sånn liste til mannen og ellerhehe
Når flytter hun?Takk.
Bilde får hun
Prøver å få mindre ting inn i grunn siden hun skal flytte snart så det må være ting hun kan ta med videre..
Nøkkelring kanskje eller magnet..
Så bra daDeg kunne jeg sett film med ser jeg
Hahaha morsom duSå bra daMåtte blitt ei helg da
Så du ikke hadde kasta meg utav mitt eget hus liksom med godisen min
*HIHI*
Ja, innimellom slår jeg til liksomHahaha morsom du![]()
Kanskje det er derfor eg og har detSmash har jeg kun pga det ble nevnt her i gårHehe
Hihi sikkert koselig med 3 stkVi skulle egentlig bare ha tomen så følte jeg meg liksom ikke helt ferdig med å få barn
![]()
Iallefall renHåper du ble pen og ren![]()