Jeg ville vel tittet innom fra do eller matpausen jeg daNei, det er helt umulig faktisk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville vel tittet innom fra do eller matpausen jeg daNei, det er helt umulig faktisk![]()
Spiste tacobaguettHva spiste du?
Det ble bratok litt ekstra vann i karbonadedeigen og tacokrydderet , så litt tomatpurre
så det ikke skulle bli tørt
![]()
Brus smaker faktisk annerledes en god stund etter de er gått ut på dato. Syntes jeg da. Og da er det smaken som har fått meg til å sjekke dato liksomBrus går sjelden ut på dato selv om det står påspesielt i glass og boks
![]()
Nam, det så godt ut
Ja anbefaler detMå absolutt testes ut en gang![]()
Det ble veldig godtNam, det så godt ut![]()
Samme her faktisk.Brus smaker faktisk annerledes en god stund etter de er gått ut på dato. Syntes jeg da. Og da er det smaken som har fått meg til å sjekke dato liksom![]()
Brus smaker faktisk annerledes en god stund etter de er gått ut på dato. Syntes jeg da. Og da er det smaken som har fått meg til å sjekke dato liksom![]()
Jeg har sett the devil wears prada mange gangerKanskje jeg skulle benyttet sjansen til det nå som mannen ikke er hjemme
Har du noen bra anbefalinger?
Den har jeg bare sett på filmSkjønnheten og udyret
Skal prøveNoen som skal skravle i kveld?
Jeg har sett the devil wears prada mange gangerellers er det sex and the city, bruder i krig, the Holiday, music and lyrics, notting hill, bridesmaides, en shopoholikers bekjennelser. De jeg kom på i farta
![]()
Ikke dårlig det vel. Litt å ta igjen bare11 timer jeg var på sist og dere har skravlet 650 innlegg!
Jeg tenkte mer på at jeg tror hun er sikret topp 30 ut mnd snartEr man på første plass er man i aller høyeste grad på topp 30![]()
Tror ikke jeg har tid til det hellerJeg ville vel tittet innom fra do eller matpausen jeg da![]()
Så bra. Må prøves ut en gangDet ble veldig godt![]()
Bruder i krig syns jeg å huske var gøy daHm...sex and the city takler jeg ikke
usikker på om jeg har sett bruder i krig, så kanskje jeg skal sjekke ut den
Jeg kan skravlle litt. Hva skravlles det om i kveld?Noen som skal skravle i kveld?
Okei, det er smak og behag. Håper du finner noe å seHm...sex and the city takler jeg ikke
usikker på om jeg har sett bruder i krig, så kanskje jeg skal sjekke ut den