Skravletråd :)

Noe sånt ja, haha! Har ikke helt lyst å åpne. Men utrolig hvor lenge sukkerholdige produkter holder seg da. Rene heksebrygg. Får se.

Hihi. Det kan godt hende. Aldri prøvd :p

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg henger på nett for å finne 8 kalendergaver til, noen som har tips? er til mamma..

Oppvaskbørs med såpepåfyll. Og "skrubb/svamp" som byttes ut. Har det selv og svigermor elsker dem.

Nøkkelring

Krus

Ei vanvittig god penn

Bilde

"Gavekort" med kafetur med deg

Vaskekluter

Kjøleskapsmagneter

Led kubbelys

Kjøkken ting type spade, kjøttdeighakke eller sleiv.. ect.

Oppvaskbørs med såpepåfyll. Og "skrubb/svamp" som byttes ut. Har det selv og svigermor elsker dem.

Nøkkelring

Krus

Ei vanvittig god penn

Bilde

Vaskekluter

Kjøleskapsmagneter

Led kubbelys

Har du en sånn liste til mannen og eller :) hehe

Kanskje jeg skulle benyttet sjansen til det nå som mannen ikke er hjemme :)
Har du noen bra anbefalinger?
Min aller største favoritt er Bridget Jones Diary :p Ellers Beastly, Charlie St. Cloud og The Lucky one. De 3 siste drama da.
Jersey Girl, Maid in Manhattan, Letters to Juliet, Friends with benefits, New years eve, The sweetest thing, Wedding planner, Ever after, Les Miserables, Enchanted, Home sweet home.

De jeg kom på av komedie/romantikk :p

Min aller største favoritt er Bridget Jones Diary :p Ellers Beastly, Charlie St. Cloud og The Lucky one. De 3 siste drama da.
Jersey Girl, Maid in Manhattan, Letters to Juliet, Friends with benefits, New years eve, The sweetest thing, Wedding planner, Ever after, Les Miserables, Enchanted, Home sweet home.

De jeg kom på av komedie/romantikk :p
Deg kunne jeg sett film med ser jeg

Nøkkelring

Krus

Ei vanvittig god penn

Bilde

Vaskekluter

Kjøleskapsmagneter

Led kubbelys

Takk.
Bilde får hun
Prøver å få mindre ting inn i grunn siden hun skal flytte snart så det må være ting hun kan ta med videre..
Nøkkelring kanskje eller magnet..

Har du en sånn liste til mannen og eller :) hehe
Hehe... hvor mange gaver mangler du og ca pris eller interesse? Så kanjeg alle fall prøve å hjelpe. Menn er jeg ikke så flink på. Vi har ikke lagd pakke kalender i to - tre år for vi har måtte prioritere litt annerledes. Så ble heller spandert på litt dyre gaver og bryllup og hus/bil kjøp.

Kan alle fall prøve.

Back
Topp