God turInnom fra bilen
4 timers tur har startet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God turInnom fra bilen
Gjorde det jamen slet ganske mye på dataen kl 06.30
sovet godt?
Det hørtes kult utJa, eller jeg syns det selv iallefall.
Skal på messe når veslegutt våkner.
Brukt/antikk og retromesse![]()
Ja, i natt har eg heldigvis fått noen timer sammenhengendedet gjor godt.
![]()
Husker at eg og sleit veldig med de siste timene når eg hadde nattevakt før i tia. Men gud så deilig det va når hodet traff puten![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Kjempe deilig! Husker nesten ikke at man treffer den![]()
God turInnom fra bilen
Hehehe. Nei, det e sant. Heilt i svime
Nettopp ryddet og vasket litt hus, snart kommer mamma på besøk så det blir vell bare avslappingNoen planer for dagen da? Jeg har ryddet litt nå, så er sofatjeneste resten av dagen fram til jobb![]()
Bra du fikk noen timer sammenhengende timersliter du med å sove?
Nettopp ryddet og vasket litt hus, snart kommer mamma på besøk så det blir vell bare avslapping![]()
Nei, eg søv som ein stein eg i det eg ligger hode på putenmen ungene har vært syke. Ene spyr og har diare og han andre har hatt virusinfeksjon i halsen, hovne mandler og blemmer på tungen :/ så de har vært mye våken i det siste
og sio eg e aleine med de 24/7 e det lite med avlastning og søvn på meg.
Huff, det hørtes ikke greit ut! Ikke for deg eller ungene. Hold ut, de er snart friske igjen![]()
Ja, elsker slikt jeg! Håper vi finner noen skatter. Til en overkommelig pris![]()
Vel, det går fremover det. I dag skal vi male noen karmer inne.
Ellers skal vi sette opp en dør nede og feste et vegg til vegg teppe i løpet av helgen.
Mangler ikke på arbeidsoppgaver for å si det slik![]()
Noen planer for dagen da? Jeg har ryddet litt nå, så er sofatjeneste resten av dagen fram til jobb![]()
Jeg og, men er lenge siden jeg har vært på noe dessverre.
Ser ut som dere har nok å gjøre ja
Her fortsetter det evige prosjektet med drenering, men siden jeg ikke er i form så er jeg inne og prøver å rydde litt mens mannfolka jobber
Hvor skal dere ha vegg til vegg da? Er så møkkalei de etter at jeg bodde i dublin jeg..haha![]()
Mange nattevakter skal du ha da?
Her prøver jeg å rydde litt, men det går tregt. Støvsugeren ER faktisk skummel..haha
Jeg overvant støvsugerenMange nattevakter skal du ha da?
Her prøver jeg å rydde litt, men det går tregt. Støvsugeren ER faktisk skummel..haha
Nam! Her trur jeg det blir soddSlik at dere bare vet det så skal jeg ha biff til middag i dag også![]()