Skravletråd :)

Gjorde det ja :) men slet ganske mye på dataen kl 06.30 :p sovet godt?

Ja, i natt har eg heldigvis fått noen timer sammenhengende :) det gjor godt. :)

Husker at eg og sleit veldig med de siste timene når eg hadde nattevakt før i tia. Men gud så deilig det va når hodet traff puten :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, i natt har eg heldigvis fått noen timer sammenhengende :) det gjor godt. :)

Husker at eg og sleit veldig med de siste timene når eg hadde nattevakt før i tia. Men gud så deilig det va når hodet traff puten :D

Kjempe deilig! Husker nesten ikke at man treffer den :p

Noen planer for dagen da? Jeg har ryddet litt nå, så er sofatjeneste resten av dagen fram til jobb :)

Bra du fikk noen timer sammenhengende timer :) sliter du med å sove?

Nei, eg søv som ein stein eg i det eg ligger hode på puten :p men ungene har vært syke. Ene spyr og har diare og han andre har hatt virusinfeksjon i halsen, hovne mandler og blemmer på tungen :/ så de har vært mye våken i det siste :( og sio eg e aleine med de 24/7 e det lite med avlastning og søvn på meg. :)

Nei, eg søv som ein stein eg i det eg ligger hode på puten :p men ungene har vært syke. Ene spyr og har diare og han andre har hatt virusinfeksjon i halsen, hovne mandler og blemmer på tungen :/ så de har vært mye våken i det siste :( og sio eg e aleine med de 24/7 e det lite med avlastning og søvn på meg. :)

Huff, det hørtes ikke greit ut! Ikke for deg eller ungene. Hold ut, de er snart friske igjen :)

Ja, elsker slikt jeg! Håper vi finner noen skatter. Til en overkommelig pris;)

Vel, det går fremover det. I dag skal vi male noen karmer inne.
Ellers skal vi sette opp en dør nede og feste et vegg til vegg teppe i løpet av helgen.
Mangler ikke på arbeidsoppgaver for å si det slik:P

Jeg og, men er lenge siden jeg har vært på noe dessverre.

Ser ut som dere har nok å gjøre ja ;)
Her fortsetter det evige prosjektet med drenering, men siden jeg ikke er i form så er jeg inne og prøver å rydde litt mens mannfolka jobber ;)

Hvor skal dere ha vegg til vegg da? Er så møkkalei de etter at jeg bodde i dublin jeg..haha :oops:

Noen planer for dagen da? Jeg har ryddet litt nå, så er sofatjeneste resten av dagen fram til jobb :)

Mange nattevakter skal du ha da? :)

Her prøver jeg å rydde litt, men det går tregt. Støvsugeren ER faktisk skummel..haha

Jeg og, men er lenge siden jeg har vært på noe dessverre.

Ser ut som dere har nok å gjøre ja ;)
Her fortsetter det evige prosjektet med drenering, men siden jeg ikke er i form så er jeg inne og prøver å rydde litt mens mannfolka jobber ;)

Hvor skal dere ha vegg til vegg da? Er så møkkalei de etter at jeg bodde i dublin jeg..haha :oops:

Har dere holdt på lenge med drenering?

Har du bodd i Dublin? Spennende:)

Back
Topp