Skravletråd :)

Har dere holdt på lenge med drenering?

Har du bodd i Dublin? Spennende:)

Måtte grave en vegg for hånd, så det har blitt en god stund ja ;)

Er vel på tredje helg med gravehjelp nå, og det blir stort sett bare tid i helgene siden vi gjør alt selv ;)

Bodde i Dublin fra 2006 til 2009. Studerte i to år og jobbet i ett :) var veldig spennende, men flyttet tilbake da mamma ble syk i 2009 :(

Har bare 1 natt til nå :) haha! Det kan faktisk hende den tar bort litt støv :p

Deilig det da, så kan du sove i morgen ;) hihi

Joda, mulig det, men den kan jo ta med seg andre ting og... :oops: haha

Slik at dere bare vet det så skal jeg ha biff til middag i dag også :D

Så heldig du er da ;) hehe
Jeg skal egentlig bort å spise, men om formen ikke blir bedre tror jeg jeg blir hjemme. Og da vet jeg ille hva det blir...

Måtte grave en vegg for hånd, så det har blitt en god stund ja ;)

Er vel på tredje helg med gravehjelp nå, og det blir stort sett bare tid i helgene siden vi gjør alt selv ;)

Bodde i Dublin fra 2006 til 2009. Studerte i to år og jobbet i ett :) var veldig spennende, men flyttet tilbake da mamma ble syk i 2009 :(

OK, skjønner det tar tid ja! Har pusset opp snart hele huset vi nå. Brukt over ett år på det. Men vi gjør alt selv da :)

Jeg å kunne ha tenkt meg å jobbet i utlandet, men er ikke aktuelt når man har barn! Var sikkert spennende? :) synd mammaen din ble syk da :(

Deilig det da, så kan du sove i morgen ;) hihi

Joda, mulig det, men den kan jo ta med seg andre ting og... :oops: haha

Skal tru om hun jeg går sammen med på natt, trur jeg er gal når jeg kommer om jeg ikke sover litt til :p man er ikke akkurat i godt humør iløpet av natten :p

Det kan jo hende støvsugeren tar med noen hybelkaniner?

OK, skjønner det tar tid ja! Har pusset opp snart hele huset vi nå. Brukt over ett år på det. Men vi gjør alt selv da :)

Jeg å kunne ha tenkt meg å jobbet i utlandet, men er ikke aktuelt når man har barn! Var sikkert spennende? :) synd mammaen din ble syk da :(

Var veldig spennende, men følte jeg måtte prioritere familien :) og etter det har jeg blitt her :D

Nei, er vel litt vanskeligere med barn ;)
Får dra på noen ferier istedet ;)

Skal tru om hun jeg går sammen med på natt, trur jeg er gal når jeg kommer om jeg ikke sover litt til :p man er ikke akkurat i godt humør iløpet av natten :p

Det kan jo hende støvsugeren tar med noen hybelkaniner?

Ikke etter bare 4 timer ihvertfall :o

Kan hende det ja, men hunden min ser jo ut som en stoor hybelkanin :p haha

Var veldig spennende, men følte jeg måtte prioritere familien :) og etter det har jeg blitt her :D

Nei, er vel litt vanskeligere med barn ;)
Får dra på noen ferier istedet ;)

Skjønner det ja! Det ville jeg også ha gjort :)

Vi reiser mye minst 1 gang pr år :) skulle ha vært rik å reist verden rundt!

Back
Topp